En stor dag

Etter barnehagen i går dro vi på bursdag til Beste, barnas Farfar. Han hadde nemlig en stor dag, for han ble 60 år, og det måtte selvfølgelig feires. Hipp hurra for jubilanten! VI startet med selskap på jobben hans, hvor vi fikk spise masse god mat og kaker, og barna fikk leke sammen. Jeg greide heldigvis å holde meg unna kakene, for jeg har kun lov å spise usunt på Fredager og Lørdager, så det må jeg greie. Det er første gangen i historien at jeg ikke har spist kake når jeg har fått det servert i selskap, så det er jeg passe stolt over.

Etter at vi hadde vært i selskapet et par timer var mamma så snill at hun plukket opp barna, slik at vi fikk være med på festen videre. Da gikk turen til Una på Solsiden, og det ble det god mat og mange koselige taler. En fantastisk fest i godt selskap.


Nå holder vi på å pakker for harde livet for å dra på hyttetur litt senere i dag.  Det er klart for den årlige påske-hytteturen på hytta til Johnny. Åh, som vi gleder oss! God helg alle sammen! 

1 kommentar

Siste innlegg