Tok knekken på meg

I går hadde vi en fantastisk tur i bymarka sammens med svigers og tante Marty. Vi bruke ikke mindre enn en time til vannet hvor vi skulle grille, og en time tilbake igjen. Det ble en god og lang tur, og vi koset oss med grillmat mens lillesøster sov i vogna si. Storebror gikk det meste av veien selv, og var utrolig flink. Det er tydelig at barna er vant med å gå på tur.


I dag da jeg våknet hadde jeg vondt i alle musklene, det er tydelig at turen i går gjorde sitt med musklene. Utover dagen i dag har jeg fått vondere og vondere i ryggen, og strever litt med å gå normalt. Enn at en tur kan ta knekken på meg slikt, når de på ryggskolen sa at alt av bevegelse kun er bra og vil gjøre ryggen godt. Akkurat nå føles det ikke sånn, det er lenge siden jeg har hatt så sterke smerter som nå. Men vi fikk iallefall en fantastisk tur. og bevegelse skal være bra. SÅ får bare stole på det.

Håper alle har hatt en fantastisk langhelg! 
 

0 kommentarer

Siste innlegg