Når man aldri finner det man leter etter

Jeg kan ikke kjøpe meg dyre solbriller, for jeg er så flink til å miste dem, eller å sette meg på dem slik at de blir ødelagt! Derfor kjøper jeg gjerne solbriller på både HM og Cubus, men i år har jeg ikke funnet noen jeg vil ha. Jeg foretrekker store solbriller, men de fleste de har i butikkene nå er små, eller runde, og ikke slik jeg ønsker.

Derfor ble jeg glad da jeg fant disse solbrillene til 39 kr. De er iallefall store nok. Hahaha, vet dere hvor jeg fant dem?! På Spar faktisk. Dere vet, matbutikken Spar, av alle plasser. Men jeg er fornøyd, jeg fant det jeg letet etter til slutt. Ikke helt der jeg trodde jeg skulle finne det, men likevell, jeg måtte hamstre å slå til med å kjøpe tre stykker. Nå er jeg sikret til solen kommer på besøk. 

2 kommentarer

Siste innlegg