I did it!

Vi hatt en veldig innholdsrik helg, og gjort mye morsomt sammen disse to dagene! Jeg elsker slike helger hvor vi gjør så mye at det føles som vi har hatt fri i maaange dager, og ikke bare to.

På Lørdagen dro A på sverigetur med søstrene sine, så da måte jeg og barna finne på noe moro siden vi var hjemme alene. Det ble enstemmig entusiasme da badeland ble foreslått, derfor tok vi turen til Svømmehallen. Jeg har aldri vært å badet med begge barna alene før, og var ganske spent på hvordan det skulle gå. Heldigvis er de enkle å ha med seg, så det gikk over all forventning. Å dra alene i svømmehallen er jo ingen problem! Vi storkoset oss i bassenget og ble egentlig enige om at vi skal begynne med regelmessige turer til Svømmehallen. Det perfekte hadde vært to dager i måneden, så det skal vi prøve på fremover.

Da lillesøster ble trøtt og tiden var inne for å forlate badeland, dro vi hjem en tur slik at hun fikk sove. Da lillesøster lå og sov kom søstera mi på besøk med begge barna sine, og vi gikk ute i hagen for å plukke bær. Kan nesten ikke tro at bær sesongen allerede er her, det betyr jo at sommeren straks er over! Vi plukket haugevis med bær mens lillesøster sov i vogna si, og da hun våknet droppet vi vogna, tok beina fatt og dro på skogtur i nærområdet.

Vi skulle nemlig plukke blåbær, for det er jo så godt og sunt ikke minst. Vi tuslet et godt stykke innover skogen, og barna lekte seg sammen mens jeg og søs plukket bær for harde livet. Vi fant en plass midt inne i skogen hvor bæra var mye større enn de andre bærene vi hadde plukket, så vi fikk med oss en hel del hjem igjen. Underveis på skogturen vår så ble vi invitert på middag hos mamma, og det kunne vi jo ikke si nei til! Familiemiddager er jo så koselig. Vi dro rett fra skogen til mamma og koste oss med middag på terrassen hennes i sommervarmen.

På kvelden kom pappsen hjem, og det var duket for filmkveld og godis med barna. Da barna var i seng fikk vi besøk av Martine og Marte, og vi spilte spillet Hint sammen. Det er første gangen jeg har prøvd Hint, og nå er jeg hektet. For et gøyalt spill, jeg lo masse underveis, og dette må gjentas! En perfekt Lørdag hvor vi ikke var i seng før nærmere 3! På natten! Hahahah,, men i helgene er det lov altså!

1 kommentar

Siste innlegg