Omg,Blåøye!!

For en dag! Kan ikke huske sist jeg var like klønete som i dag. Hele dagen har vært helt tullete!

Det startet bra, som alle andre dager, vi sto opp, og dro på shopping og koset oss. Jeg og Lukas shoppet i hele 4 timer (!?) Siden gikk det bare nedover.

  • Da vi var hjemme igjen og jeg skulle gi Lukas mat, greide jeg å søle mat over hele meg, søler mer enn en 1åring, og klærne måtte jeg bare slenge til vask etterpå.
  • Når vi skal ute å kjøre igjen litt senere på dagen, greier jeg å sette meg fast bak rattet, få strekk 3 ulike plasser på foten, rive av meg ene neggelen, og få et skikkelig blodig sår.
  • Ikke nok med det, når vi har kommet frem dit vi skulle, presterte jeg å løfte basen som bilstolen til Lukas skal festes i, slik at stange på basen sprekker ut og basen blir slengt midt i ansiktet mitt (dette er en tuuung sak) Og jeg får deeeen blodblemma rett ved siden av øyet. Lekkert!!
  • Når jeg kommer hjem igjen slår jeg meg selv i hodet med en metall skål.

Kanskje på tide å legge seg å håpe på en bedre dag i morgen? 


Flax at det måtte skje dagen før Navnefesten til Sebastian. NOT! omg

7 kommentarer

Siste innlegg