Endelig….. Men skuffelsen kom fort

Nå har jeg endelig vært å hentet Macbooken min som er reparert hos Eplehuset. Jeg har vært uten Mac alt for lenge nå, og har savnet den i flere uker. Får jo ikke orden i bildene mine uten, så det var godt å få den tilbake. Men etter å ha betalt nesten 15000 kr for å få den igjen, ble det en kortvarig glede. Den greide ikke koble seg på Wifi da jeg fikk den hjem. Det viste seg at det var noen koblinger med antennen de ikke hadde fikset, så da måtte den tilbake på Eplehuset nok engang. Men heldigvis greide de fikse den mens jeg sto å ventet, og jeg fikk tatt den med hjem samme dag. Puh!

Med Macbooken i hus, kan jeg endelig poste litt her igjen. Det har vært alt for tungvindt på Mobilen, men nå blir det enklere. Forrige helg hadde vi bursdagshelg både for meg og mamma. Og for anledningen hadde vi leid et hus med plass til hele gjengen. Vi dro på Fredag etter jobb, før det ble rush på fergen. Heldigvis er ikke kjøreturen så alt for lang, og vi var utrolig heldige med været. jeg og barn satte på til mamma, så kom A litt senere da han var ferdig på jobb. Jeg hadde heldigvis mulighet til å avspasere en time, slik at vi fikk enda litt mer ut av helgen.

Fredagen brukte vi til å gå tur til sjøen, fiske, spille poker og spise taco sammen med gjengen. En utrolig koselig start på helgen. Dette er et fiskeparadis også, og vi får alltid fisk på kroken. Ingen unntak denne gangen heller, og vi fikk  fisk både på flo og fjære. Utrolig moro å fiske når man alltid får napp.

0 kommentarer

Siste innlegg