It My Birthday

For akkurat en uke siden hadde jeg Bursdag! Og jeg kunne ikke hatt en bedre dag, på hyttetur sammen med storfamilien. Vi startet dagen med en deilig felles frokost, så spilte jeg brettspill med noen av barna. På formiddagen laget vi kake, både bløtkake og gulrotkake. Det var nydelig sol og blå himmel, så jeg fikk tilgomed mulighet til å sitte ute å sole meg og nyte finværet på bursdagen min.

Litt senere på formiddagen dro vi nede til havna for fisking. Det ble fisk etter fisk, den ene større enn den andre. Dette til tross for at vi fisket på fjære. Utrolig moro, og så avslappende å stå ved sjøen i finværet. Vi fikk også gå tur med restaurranthunden Rocky, som alle i bygda kjenner til. Det må være verdens snilleste hund! Han er så hyggelig og kosete!

Litt senere på dagen dro vi på Restauranten for å spise middag. Der fikk jeg bursdagssangen i allsang fra alle som var der, noe som var utrolig koselig 😍 For en god gjeng! Etter middagen ble det kaker og gaver på hytta, både til meg og mamma som vi også feiret denne helgen.

På Kvelden tok vi med oss to av barna og gikk på tur i nærområdet. Det er fantastiske omgivelser på RÅkvåg, men sjøen i sikte uansett hvor man går. Det er så nydelig ute når det er solnedgang, så det ble en veldig fin tur og koselig avslutning på kvelden.

Tusentakk for alle gratulasjoner, og alle fine gaver. Jeg føler meg heldig som har så mange fine folk rundt meg. Og det å feire på tur med familien, det var bare helt fantastisk. Det håper jeg vi får muligheten til flere ganger!

0 kommentarer

Siste innlegg