Rannveig Heitmann Haters

AV og til blir jeg satt ut når jeg leser blogger; ikke fordi blogginnlegget er så sjokkerende, men fordi såkalte “haters” kommer med ekstreme kommentarer. Jeg tror Rannveigheitmann er den bloggeren på topplista som har flest “haters”. Får nesten sjokk av å lese kommentarfeltene på enkelte innlegg.

Mennesker skriver at de skal melde fra til barnevernet om at hun ikke behandler ungen sin bra, og de skal gjøre alt de kan for å få barnevernet til å ta fra henne ungen! Heregud, hvilken interesse har folk av det? Hvorfor er noen folk så stygge mot andre!? Har sett at disse truslene stadig vekk dukker opp i kommentarfeltet på bloggen hennes. Tror “haterne” virkelig at bare fordi de melder henne til barnevernet så kommer de å tar fra henne ungen? Tror det skal mer til enn som så. Det håper jeg iallefall.

Noen mennesker burde ha brukt mer energi på å fokusere på seg selv, og ikke plage andre med trusler og stygge kommentarer… 

 

Har du hatt besøk av haters på bloggen din?

11 kommentarer
    1. Jeg leser ikke bloggen hennes så ofte, mest fordi jeg ikke er så fan av henne, hun virker litt falsk. Men det er jo sånn JEG oppfatter henne. Men en god mor, det er hun helt sikkert.. men tror pga unge mødre hun blir stilt i et dårlig lys. Det er helt tragisk! Skjønner faktisk ikke at folk gidder å blande seg så jævlig mye inn. Skjønner ikke at folk ikke bare kan gå inn på bloggen, lese, liker de det ikke, neivel.. gå ut. Man trenger ikke kommentere alt her i verden! Om de syns hun er en dårlig mor, javel. So what. De kjenner henne ikke, de aner jo ikke hvordan hun faktisk er i virkeligheten. Hater haters. verste som fins. Folk uten liv og medfølelse!

    2. Abby & Elisa: skal innrømme at jeg ikke har sett unge mødre, så jeg vet ikke hvordan hun ble fremstilt der. men ut i fra bloggen så virker hun som en god mor nå som hun har kuttet ut alle bildene av ungen sin. For synes noen hun la ut i starten ikke burde ha blitt lagt ut på nettet. men det ser ut som hun har lært på det, og endret holdning på hvilke bilder hun skal dele .. og det er jo som du sier, ikke noe haterne har noe med:P

    3. Uff, synes det er så utrolig teit med folk som kommenterer slike ting! Må være fælt for de som får mange stygge kommentarer 🙁

    4. På unge mødere ble Rannveig fremstilt som ei snodig og rar og usmart jente! Men etter å ha fulgt bloggen hennesm, så ser man at hun ikke er så værst:) jeg liker Rannveig via bloggen hennes… Men hun virket håpløs på tv… Det er det som er så rart!! Jeg tror tv mikset og limet endel for å få henne til å se dum ut!

    5. Fin blogg du har foresten:) og viktig tema du tok opp:) legg meg til som venn da:) hvis du vil:) jeg vil følge denne bloggen:)

Siste innlegg