DAGEN MIN I BILDER:D

Da har jeg bestemt meg for å ha en
litt mer personlig blogg, å skrive litt
mer om hva jeg driver med her i Florida.

I dag har jeg endelig begynt å trene igjen.
Føler meg i bedre form enn jeg har gjort på
lenge. Og det var veldig godt å starte med
treninga. Tok det ganske rolig da, siden det
er første dagen på flere uker.

Rundt 8 tiden på kvelden var det 30 grader. Skikkelig
herlig med andre ord:)

dsc05886 dsc05892
Digger denne maskina. Veldig bra trening hvis man bruker den rikig.

dsc05884 dsc05883
Brukte også denne maskina. Kjenner det alltid så godt etter å ha brukt den.
Og da føler jeg at det fungerer:)

dsc05887 dsc05888
Sjer alltid på TV når jeg trener kondisjon. Da går tiden så utrolig fort=)

dsc05894 dsc05901
Etter trening satt jeg og koset meg i sola. Selv om klokka var over 6:P

dsc05940 dsc05935
Avslutta dagen med et bad og herlige jordbær:) Nam.

HAr dere noen spennende planer for helgen?

13 kommentarer

Siste innlegg