DAGEN MIN I BILDER

I dag var det 28 grader og knallsol!:) Skikkelig herlig med andre ord.
Ikke mye påskestemning, men skitt au. Kjøpte oss masse påskegodis i
dag uansett;)

Siden jeg stod opp så tidlig i dag, fikk jeg med meg soloppgangen.
Elsker soloppganger. Det er så utrolig fint 😀 vakkert, ikke sant?
dsc05987

dsc05986

dsc05990

dsc05992

Siden vi ikke greide spise opp kaka vi kjøpte til besøket vi fikk i går,
greide vi fint å spise opp den i dag:) nam, kake er så utrolig godt:D

dsc05997

Det går seriøst ikke en dag uten at jeg spiser jordbær! Har blitt helt hekta.
Det er så gooodt:) Perfekt etter en lang dag ut i sola:)

dsc05998

Noen som har smakt Hummus?
Det er kjempe godt. Lurer på om de selger det i Norge?
Jeg aner ikke hva det er laget av, men naaaam:)

dsc05996

img0964

4 kommentarer

Siste innlegg