DAGEN MIN I BILDER

I dag var jeg på shopping. fikk kjøpt masse fint, både gave til
de hjemme i Norge, og til meg selv:) Fannt masse kupp,
blandt annet en skikkelig fin kåpe/jakke til 70 kr, og noen
skikkelig søte tøffler til 35 kr:) Var veeeldig varmt i dag, selv
om vi ikke hadde knallsol.

 Var å kjørte rundt for å lete etter lakris i dag. De selger
det nesten ingen steder, så vi leita leeenge. Men uten å finne
det. Ble ikke noe lakris på oss. Vi savner tyrkisk pepper.
Det er såååå godt:) Spiste vi hele tiden i Norge.

Voknet til en fantastisk soloppgang. Det er så utrolig vakkert:)

Ps: Vurderer å ha en ny spørrerunde snart. Hva synes dere?
Har fått litt spørsml her og der, men hadde vært fint å samlet det
under ett innlegg, lettere å ha oversikten da:)

dsc06004

dsc06001 dsc05999

dsc05984 dsc06003

dsc01881

Var selvfølgelig innom VictoriasSecret da jeg shoppa i dag.
Søstra mi skal få en veldig søt veske i gave fra meg 😀

dsc04778

Siden det er påske, måtte vi selvfølgelig ha påskeegg:)
Naaaam:D

dsc06007

dsc06010

Masse påskegodis. Klarer ikke spise kvartparten men goodt ja:D

dsc06014

Tøfflene jeg kjøpte meg:

dsc06011

img0554

img0549

8 kommentarer

Siste innlegg