DAGEN MIN I BILDER

I dag har vært en helt fantastisk dag.

img0750

img0864

Ble ganske solbrent på leppa, faktisk:) Så har vært helt avhengi av
lipgloss/lipsyl veska mi i dag. Det svir så fælt å være sobrent akurat der…

dsc03344

Fikset negler, med fransk manikyr. Be litt lei de rosa neglene jeg hadde.
Synes dette ble ganske fint

photo2793

Var på kino og så denne filmen. Den var dritbra. Hørte folk sa den ikke
var så bra,men det er helt feil:p heheh

thefastfuriousfront2

nå er det natta. Chiao:)

3 kommentarer
    1. Neglene blei kjempefine! Også har jeg aldri vært solbrent på leppene, kan ikke forestille meg åssen det er.. Og en ting jeg ikke skjønner med den nye ”The fast and the furious” er at det er helt lik tittel som en av de andre filmene. Er det ikke det da? Blir forvirra jeg, kunne jo vært en undertittel eller noe.. hehe

    2. ja, tror det er samme tittel. nesten iallefall. 😛
      du kan være glad du ikke har vært solbrent på leppene, for da svir det å spise, og pusse tenna. så det er veeeldig vondt

Siste innlegg