DAGEN MIN I BILDER, politi az! Get a life

Hadde veldig fint vær  idag, skikkelig varmt. Men
siden det ikke var knallsol, giddet jeg ikke sole meg:P
Hadde så mye annet å gjøre istede:P

Vi dro på en restaurant som heter Olive Garden, en
italiens restaurant med veldig god mat. Jeg bestilte
Tour of Italy, med 3 forskjellige "retter" på fatet. Var veldig godt.
På restauranten var det tydligvis noen som feiret PROM, eller
som var ut og spiste før prom, for det krydde av stivpynta jenter
i ballkjoler. Veldig mye pent å se. Jeg elsker jo kjoler.

Var også en tur på walmart idag, favoritt butikken min. De har
sortert godteriet etter farger, og jeg gikk selvfølgelig rett til det rosa hjørnet:)
Hehe… vil ha alt i rosa!:D Digger den butikken az:) Kjøpte en del godis, og
noe god mat.

På vei hjem ble vi stoppet av politiet! HJELP AZ§! de har så lite å gjøre her,
at de stopper helt uskyldige folk. problemet var at vi ikke stoppet leng nok
ved et stoppskilt. Vi måtte stoppe i 5 sekunder, ikke 3 sekunder som vi hadde gjort.
Det ble bot på 1400 kr!!!! faan azz… ER DET MULIG!??? Det var utrolig kjipt!
Hvis jeg ser bort i fra det, så har dette vært en fantastisk dag.

God helg alle sammen:)

img0001

img0002

dsc02838

n1115370582301135397525

olive garden

olivegarden

c2ce093876254417m

2 kommentarer
    1. Regler er regler, og regler skal følges vet du 😉 Det er jo til og med sånn at man skal stoppe i 4 sekunder her i Norge. Selvfølgelig får man bot når man ikke følger reglene ! Det skjønner jo du å ..

    2. når man kommer tile t nytt land, er det ikke alltid samme regler som i norge. har aldri hørt man skal stoppe i 5 sekunder. her får du bot hvis du stopper et/to sekund for mye også

Siste innlegg