IM BACK :)

Okei da er jeg tilbake, etter å ha vært litt fraværende de siste dagene.
Har kommet hjem, og her har jeg datamaskin, litt avhengi
av det for å blogge. På fredag var jeg på fest, det var veldig koselig.
På lørdag feiret jeg bursdagen min sammen med noen venner. Også
veldig koselig. Fikk mye fine gaver;D Var på kinarestaurant i helga, eeeelsker
maten der;) Og feira bursdag 2 dager med familie. – Så er dere litt
oppdattert på min front også:)

Har bestemt meg for å ha en blogg, denne. Skal ikke slette den andre,
men kommer ikke til å oppdattere den. Håper å få hjelp til å lage
meny på bloggen her, men til da, så finnere dere ulike kategorier
rett under Sliden på høyre sida, litt lenger ned på bloggen. Bla
Personlig, Skjønnhet, Klær osv:) Litt lettere å holde styring på
de ulike innleggene da:)

Så herlig det er med fint vær i Norge, blir litt forskjell fra Florida,
for luften føles så mye friskere og renere her. veldig herlig.

Digg å endelig lese Norske blader

picture0049

picture0048

2 kommentarer

Siste innlegg