SVAR PÅ SPØRSMÅL

Tenkte det var litt lurt å legge svarene her også, istedet
for kun på den andre bloggen, siden det var på denne
bloggen jeg hadde spørrerunden:P

Hva er du nervøs for ?

Jeg var nervøs for å fly, siden jeg skulle hjem til Trondheim.
Er ivredd for å fly, eller jeg var det. Etter flyturen oppdaget jeg
at jeg synes det er ganske så morsomt å fly.

Jobber du eller studerer du? Isåfall hva studerer du / hva jobber du med

Jeg studerer, jobber ikke akkurat nå. Har ikke arbeidstillatelse i Florida.
Studerer markedsføring, noe som er veldig morsomt.

har du sett noen kjendiser der du bor eller i byen?

Jeg har faktisk ikke møtt på noen kjendiser enda:P

– si et terningkast på hvor mye du trivet i Florida?

6 +++ Skulle ønske man hadde terning med tallet 10.
Jeg stooortrives

Er det dyrt å bo der?

Det er veldig billig å bo i Florida. Betaler rundt 1 tredje del av hva
det koster i Norge. Mat er billigere, og klesshopping:)

Har du sett noen haier? He-he, siden du bor i florida:D

Jeg har ikke sett haier enda, kjenner folk som har det.
Jeg håper å se en før jeg flytter hjem til Norge, men
vil absolutt ikke være i nærkontakt med en hai:P
De er facinerende, og veldig skummel

Når kommer jenta hjem så vi får tatt en fest?;-)

Jeg er hjemme en tur nå:)

Kjenner dere det andre paret dere bor med ?

Vi kjente ikke det andre paret vi bor med, før vi
flyttet sammen og ble kjent:)  Kjempe hyggelige
folk.

Studerer eller jobber samboeren din der nede ?

Han studerer han også

Hva gjør du i Florida?

Jeg studerer, lever livet og koser meg. Shopper,
opplever ting jeg ellers ikke ville opplevd i Norge 🙂

Flyttet du dit fordi du ville eller for å studere eller noe annet?

Jeg flyttet fordi jeg var så heldig å få muligheten, rett og
slett:) Har veldig lyst å oppleve så mye som mulig av verden.
Har også bodd i England tidligere.

14 kommentarer
    1. Stilig, jeg studerer også markedsføring, men i California… 🙂 Kjekt å komme seg vekk å oppleve litt nytt!! Hvordan er det i Florida? Tenker å reise litt etter at eksamen og Bachelor er innlevert…

    2. hei:)
      begynte å lese bloggen din her om dagen.) og synes den er fin å lese:)
      jeg tenker på å flytte ned til usa, gjerne florida eller calefornia med kjæresten når jeg er ferdig utdannet. Og tenkte jeg kunne spørre deg om visse ting ang dette da du bor der selv. Du skriver at alt er billigere der nede, men får man også mindre lønn der? Er det skumle dyr som alligatorer rundt der folk bor? er det vansklig å få arbeidstillatelse, hvis du vet noe om dette?
      Er det vansklig å få med seg dyr og ting inn i landet?
      Jeg har så lyst til å flytte til ett varmt sted (hater kulde) og tenker derfor på usa. Fordi det også er mye fler muligheter der.. virker det i hvertfall som. Hvor mye betaler dere for leiligheten deres i måneden? og hvor stor er den? bare lurer så jeg får ett lite “prisforslag”. Og er det dyrt å reise hjem til norge ? det ble mye spørsmål, ,men jeg lurer jo på alt dette og kjenner ingen jeg kan spørre. Håper du tar deg tid til å svare:)
      mvh Lena Marie

    3. Hei bloggen din er kjempe fin! Men jeg luerer på en ting, hvordan får man meny under header’n. Vet hvordan man gjør det, bare får det ikke ti. Må gjøre noe feil eller no. men vil du hjelpe meg med det? Prøbd å fått tak i så mange, som ikke vil hjelpe. Jeg har mange html koder jeg vil dele med andre. Du hadde vært til stoooooor hjelp vis du gadu gidder å hjelpe meg. D Fint vis du svarer på min bloggside 🙂 Takk.

    4. Hvor i Florida bor du?
      Onkelen min bor i Florida en plass som heter ST.Augustine.
      Jeg var der i Januar 2008.

    5. Hei. Håper du kan svare! Hvordan fikk du til å avtale slikt me BI at du kunne studere i
      Florida? Hvilket år er du på? Hva studerer og hvilken skole studerer kjæresten din på?
      Digger bloggen din! Hååper du kan svare!!

    6. jeg sliter med urinblære som er overarbeidet smertefult, les blogg innlegget min historie så
      forstår du nnok litt mer, vil ikke legge ut i det breie her

Siste innlegg