STRESS + KOSEKLÆR = PERFECT COMBINATION

OMG!! For en stressende dag. av og til føler man at man
ikek rekker halvparten av det man helst burde rekke, og klokka
går aaaalt for fort. I dag stod jeg opp tidlig (jeg synes iallefall det var
tidlig) for å rekke alle ærendene jeg skulle gjøre. Men nå er klokka seint
på ettermiddagen allerede, og jeg har netopp kommet hjem. Er heldigvis
ferdig med ærendene, MEN har så mye å gjøre hjemme her også.

Sprang rundt i hele byen i dag, for å finne en fotobutikk som er litt billigere
enn 1 kr pr bilde! Synes det er utrolig dyrt, spesielt når jeg har 1400 bilder å
fremkalle!!! Tidligere har jeg betalt 0.50 kr pr bilde når jeg har hatt over 200
bilder, så skjønner ikke hvorfor det ikke koster det fortsatt. Å betale 1400
for å fremkalle bildene mine er for dyrt! Men neida, uansett hvor lenge jeg leita,
hadde ingen det tilbudet. BAre 1 kr på stk. Det dyreste var 2,22 pr stk (hallo, drit
dyrt) Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, kanskje ffremkalle over nettet. Det er billig,
men kan man stole på det da? Noen som har prøv det før? Noen sider å anbefale?

Skulle også låne meg engelsk – norsk ordbok til eksamen på fredag. Gidder ikke
bruke 400 på å kjøpe, så tok turen innom biblioteket i byen. Der var alle bøkerne selvfølgelig
utlånt, og jeg måtte dra på flere bibliotek for å få tak i den. Men heldigvis var det noen som hadde
den. PUhhh, det var bra…

Nå skal jeg hoppe i koseklær å lese meg ihjel til eksamen. Men skal selvfølgelig slappe av
med Paradise Hotell i kvell 🙂 hehe…

Hvordan har deres dag vært?

Finally i got it!
9788257315665

3 kommentarer

Siste innlegg