THE DAY TODAY i bilder

I dag har jeg vært ute å gått tur med hunden vår, som jeg
gjør hver dag. Veldig koselig. Men har funnet ut at det er litt
mer arbeid med hund enn jeg egentlig tenkte. Han krever jo at vi
går ut med han minst 5 gang om dagen. Så drømmen om en
liten chihuaua tror jeg at jeg må legge på hylla. Har ikke tid til
alt det en hund krever. Greit når det er hele familien sin, og alle
deler på oppgavene, men tror ikke jeg har tid til det alene:P

untitled1 2

Har fått lest mye i dag. Gleder meg litt til eksamen nå. Det er jo
trossalt favorittfaget mitt. Lett å lære, og veldig interresant:)
HAr også trent litt i dag, heldigvis:) Formen er ikke helt på topp enda,
så tar det rolig. Får se hva undersøkelsen viser neste uke. Skal bli
godt å få trene skikkelig igjen. Savner det jeg nå…

pookoop

Da jeg flyttet til Florida, måttre jeg pakke bort alt av klær og sko +++.
Kunne jo bare ha med 23*2 kg dit, så jeg måtte jo pakke og rydde bort alt
jeg hadde av klær. I dag tok jeg turen på loftet å så gjennom alle klærne, og
tingene mine. Fant så mye fint, som jeg nesten hadde glemt at jeg har.
Prøve masse klær, og fant mye jeg skal ha med meg tilbake til Florida.
Masse fine sommeklær:) og sko.
Nå venter jeg bare på finværet her i Trondheim:)

dsc02375

dsc05100

3 kommentarer

Siste innlegg