NYDELIG KJOLE +

Jeg har merket at cirka 10 % av de som besøker siden min kommenterer.
Synes det er litt lite, hadde vært koselig med flere kommentarer:)
det som gjør det så morsomt å blogge:) Men, jeg bør jo kanskje bli litt flinkere
til å kommentere selv også. Har blitt litt flinkere de siste dagenen da:) hehe
om det hjelper noe:P

ps: Noen som vet hvordan jeg midstiller bloggen? Har veldig lyst å
gjøre det, men får det ikke til:( Er ikke så flink med html koder jeg::/

Jeg fant et bilde av Eva Mendes jeg bare måtte ha med. Synes kjolen
hun har på bildet her er utrolig lekker! SKulle gjerne hatt en slik kjole ja:)

1910l

9 kommentarer
    1. Jeg har blitt dårlig til å kommentere for jeg kommenterer hos alle nesten og får ikke noe tilbake.. ikke besøks tall engang.. derfor blir jeg lite motivert når ingen leser engang!

    2. Sv: Jeg skal bli bedre å kommentere om folk gjør det tilbake 🙂

      Det er min hest ja! 🙂 Kjøpte han for 2 år siden! Åssen hester har du hatt og har du brukt dem til noe spesielt? 🙂

      btw: Love the dress og hvor har du kjøpt rosa solbriller!? De var døds fine! 😀

    3. jeg hadde først en ponni da jeg var 10 år, en blanding av welsh/shettis.
      Jeg startet sprangstevner med den. Så fikk jeg meg en større ponni senere som var blanding mellom araber og fjording!? faktisk…hehe..:) ble også brukt til sprangridning. Har også ridd en hest jeg ikke eide, som var et herlig sprangtalent, som jeg startet en del med. men han ble solgt for 100 000 etter at jeg hadde hatt han i over et år:/ Veldig trist. hadde ikke råa til å kjøpe han:/

      starter du stevner?

    4. Sv: Jeg hadde først en islandshest på for, så en kaldblods traver også en varmblodstraver 😛 Kun startet 1 stevne i hele mitt liv, det var med kaldblods hoppa.. hadde greid det vi hadde hun ikke vært redd for ene mannen på siden som stod med en paraply! Nervevrak hest de luxe 😛 Basse kjøpte jeg i røyken, utenfor drammen. Hadde egentlig ikke lyst på han, men han hadde det ikke bra.. så var derfor jeg kjøpte han.. Men jeg ser jo nå at han er egentlig mye mer verdt enn det jeg kjøpte han for. Han kan jo mer enn meg!!! Hehe.. Så jeg må nok ut å starte med han snart! 🙂

    5. sv: Tusen takk! 🙂
      Det er miksing og triksing med forskjellige HTML-koder fra designadinblogg.se og lignende! 😉

Siste innlegg