BILDEREDIGERING

Natta nå, men jeg gidder ikke legge meg.
Har mye å gjøre enda. er så effektiv på natta,
får gjort så mye mer da:P Er vell litt nattemenneske,
men det hr sikkert mye å gjøre med at jeg jobber på natta,
og står opp ganske så seint hver dag:P

Tok noen bilder på bussen her om dagen, som jeg redigerte
litt. Synes der ble litt stilig, liker å redigere bilder. Her har jeg brukt
adobe photoshop cs4. (for de som har litt peiling)

Noen som er flink på bilderedigering?
Hvilke program bruker dere?

9 kommentarer
    1. Jeg bruker photoshop de få gangene jeg redigerer ;p Men noen ganger bruker jeg photoshop og paint, at jeg går litt frem og tilbake på programmer på et bilde 🙂

    2. Folk sier jeg er flink i bilderedigering. Jeg er ikke enig, men .. jeg elsker å redigere uansett.

      Jeg bruker programmene Paint shop pro og Photoshop. 🙂

    3. ja, det er jo så mange gode bilderedigerings program på markedet. takk for tipsene:)
      synes photoshop er litt vanskelig å bruke egentli :/

    4. spezy: har bodd der i 7 måna no:) ska bo der et par år.
      studere nettstudie på BI., og da kan man bo hvor som helst i verden:) Skikkelig bra opplegg:D FIkk visum gjennom samboeren min, som flytta dit for å gå på skole.
      Hvis du vil bo i utlande, så kan det vær lurt å enten ta nettstudie å bo hvor som helst, eller
      ta kontakt med lånekassen å hør hvilke skola dem samarbeide med der du har lyst å bo:)
      D e så verd d, helt fantastisk opplevelse:)

Siste innlegg