JA DA ER JEG KOMMET ET SKRITT VIDERE

Da er jeg ferdig med en eksamen til, nemlig eksamen i tjenestemarkedsføring og
kundelojalitet. Det gikk veldig bra, interresante spørsmål og store oppgaver.
Har aldri vært så lenge på en eksamen jeg, skrev mye, og fikk vist masse kunnskap.
Nå har jeg bare 2 eksamener igjen, men det er de 2 verste (synes jeg da) Nemlig
statistikk og bedriftsøkonomi.
Sto opp klokka 6 i dag, veldig tidlig for meg som er vant til å stå opp 12! hehe.. Føler
meg utslitt jeg nå, allerede. Enda dagen fremdeles er ung! Nå skal jeg bare begynne
på neste eksamen med en gang! Må må må bare!
Skal ikke jobbe før Lørdag, så da har jeg god tid til å bruke på skolearbeid.
Er fortsatt syk. KJipt.

Hva skal alle dere i dag da?


Blir fortsatt veldig glad for kommentarer:)

Ha en strålende dag alle sammen:)

spiketv2008videogameawardsarrivalsr2g0k5zt

4 kommentarer

Siste innlegg