FROKOSTEN BESTOD AV 2 PARACET

Skulle prøve å sove lenge i dag, i håp om å bli fortere frisk. Voknet
overraskende tidlig til å være meg, og da måtte jeg bare stå opp.
Fryser, og føler meg veldig syk. Så til frokost spiste jeg 2 knekkebrød
+ 2 paracet i håp om at det skal hjelpe litt på formen.

Har 20 bedøk oppgaver jeg må få gjort i dag, det tar litt tid. SÅ er litt
kjedelig å sette seg ned. Når jeg er ferdig med det, skal jeg lage album
med bildene fra Florida. Har jo fremkallt over 1000 bilder, så det er litt
å gjøre der også. (men der er bare koselig da)

I morgen skal jeg på jobb, uansett hvor syk jeg er. Jeg trenger penger
før jeg drar tilbake til Florida, så jeg skal jobe så mye som mulig. Uansett
hvordan formen er. Så får virkeig håp jeg blir litt bedre til i morgen:)

MAnge som skal på sommerfest på Søndag eller?
Hvis jeg er frisk skal jeg ta meg en tur på Club Gossip:) Sommerfester
bruker alltid å være så stas, med masse folk, og mye opplegg:)

Hva skal dere blogglesere i helga?
Good helg alle sammen;:D

heldigvis har jeg en hund:)
det er så koselig:D

img0309

10 kommentarer
    1. Hele denne bloggen er FAKE og alle vet det..
      Bildene du legger ut av “deg” er ikke samme person eigang.
      Du legger ut bilder du har funnet på Google osv. Seriøst,
      kan du ikke lage deg en blogg om en ekte person eller?

    2. lill: du er ironisk nå håper jeg! tror alle vet at denne bloggen er ekte. ja, jeg legger ut mange bilder av kjendiser. men da skriver jeg som oftest navnet på de, og skriver denne dama
      er pen osv. når jeg legger ut bilder av meg selv, er det selvfølgelig meg!” hvem skulle jeg
      ellers ha lagt ut bilder av? hmm… at jeg ser forskjellig ut på bilder er en annen ting. det er stor forskjell på mine naturlige,dagligdagse bilder, og bilder der jeg poserer. jaja, du får tro hva du vil:P trenger jo ikke besøke bloggen hvis du tror den er fake!

    3. hæhæhæhæ..litt artig å les at bloggen din e fake linda..æ e no mor di, så æ vet no at den ikke e d!my rart en ska les ja,hahah

Siste innlegg