JEG LIKNER PÅ BLAIR FRA GOSSIP GIRL!

…Har jeg hørt

Var morsomt på sommerfesten i går, var utrolig mye folk.
Og mye å gjøre på jobb. Møtte på noen jenter som sa jeg
ligna på Blait i Gossip Girl, det har jeg faktisk hørt før.
Hyggelig, hun er jo veldig pen, så har ikke noe i mot
å bli sammenliknet med henne:)

EN ting til, jeg missliker fulle frekke folk. I går stod jeg i
garderoben på jobb, i garderobe for å ta imot jakker! Alle
vet vell hva som foregår i en garderobe. Så kommer det
en full frekk person og stirrer og setter ølglasset sitt foran meg.
Spør hva den personen vil/lurer på, fordi han ikke har jakke.
så sier personen "skjønner du ikke det? Er du helt dum? Blabla"
Han trodde tydligvis at han kunne få mer øl i GARDEROBEN!
å da skjønner alle hvem dumme er! Hallo, er det mulig å være så blond
at man tror man får øl i garderoben?! Jaja…

Er glad jeg aldri drikker jeg:) Og det skal jeg aldri gjøre heller!

leightonmeester

afd40219150c8573leightonmeester

13 kommentarer

Siste innlegg