SLITEN PIJE!

Nå er jeg utrolig sliten, enda jeg har sovet et par timer!
Eksamenslesing tar på, det samme gjør det dårlige
været vi har i Trondheim for tia:/
I kveld skal jeg på jobb, og i morgen har jeg eksamen! Skal
bli godt å bli ferdig med den eksamen, for da har jeg bare en
igjen! Får også vite resultatet på eksamen i engelsk imorgen,
er utrolig spent:)

skal svare på kommentarene deres imorgen:)
Jeg lover. Har bare hatt så mye å gjøre i dag.
Å imorgen har jeg goood tid:)

9788245004199

Nå har jeg blitt flink       
i økonomi! hahah

  op

  Eksamensfest her ikveld da, for mange, men ikke for meg:P
Jeg skal bare jobbe jeg:)

sss
Så et bilde av meg, utroolig sliten

  Zylber.com

8 kommentarer
    1. artig at du skriver om hvor sliten du er pga. eksamenslesning – for vi holder akkurat
      på med å lage en videoblogg som viser det positive med eksamenslesning 😀

      Den kommer i løpet av kvelden dersom du er interessert…

      Lykke til på eksamen 🙂

    2. fin du är 🙂 brukar du svara på kommentarer i andras bloggar eller hittar man svaren under samma inlägg i din blogg?

    3. Huff, tror det er mange som er slitne nå! Jeg har ikke kommet opp i eksamen til nå, men har mye annet som må leveres å gjøres ferdig før skoleslutt av mediating uansett, så. Går medier og kommunikasjon nemlig x) Så om det er noen trøst, er det ikke bare du som er sliten for tiden! (: Hehe

      Svar; Tusen takk! ^^

    4. ja, det var et nydelig vær!! 😉
      nesten litt synd å bruke et så herlig vær på i dyreparken 😉
      men var utrolig nok lite kø der 🙂
      alle ville vel på stranda istede :p
      Lykke til på eksamen imårra da!! u can do it!! :))

Siste innlegg