DETTE ER VERDENS FARLIGSTE STRENDER

Vg skrev en artikkel om verdens farligste strender,
og gjett hva som er på 1.plass??

1. Smyrna Beach, Florida

"Kilometerlange strender lokker mange tusen
besøkende hvert eneste år til Floridas østkyst.
De siste årene har en stor del av verdens haiangrep
skjedd på nettopp Smyrna Beach – av de 112 som
ble angrepet i 2007, skjedde hele 12 av dem på
denne stranden. En ble drept."

Skumle greier. Har hørt om mange som har sett hai der,
det er ikke sååå langt fra der vi bor. (Et lite stykke men)
Så hvis jeg har ønske om å se hai i Florida, bør jeg dra dit.
Jeg viiil nemlig se hai, bare for å ha sett en levende hai,
men holder meg på land  ja! Nekter å bade der. Skummele greier!

FORRESTEN: Greide å fikse internett. Eller, det fikset seg av seg selv,
heldigvis. Slitsomt å ikke ha muligheten til å svare på kommentarer når
det er det jeg vil! SÅ finally!

1246343975197804

Ps: Så godt å høre at flere av dere har bamser. Jeg samler faktisk på alle bamsene mine.
Hvem vil vel kaste bamser:) hehe… Koselig å ha bamser fra man er
nyfødt, og ha den med seg hele livet. Ta godt vare på bamsene deres:)

bamse bamse bamse… (nå har jeg sagt ordet 1000 ganger mer enn jeg burde)

blogges:P

20 kommentarer

Siste innlegg