SVAR PÅ SPØRSMÅL DEL 1!

Da har jeg gått gjennom alle spørsmålene

jeg har fått under spørrerunden, og svart

så godt jeg kan. Hvis dere fortsatt lurer på

noe, så kan dere bare kommentere i kommentarfeltet,

så svarer jeg fortløpende:)


 

Hvilken blogger leser du? 🙂

Jeg leser bloggene jeg har på vennelista mi,

og bloggene jeg får kommentarer av. På «topp 20»

lista leser jeg Ulrikke og Kristina sin blogg.

 

 

Hva liker du og gjøre på fritiden ?

På fritida liker jeg å trene, se på film, spille

minigolf å være sammen venner. Liker også

å spille tennis å gå tur med hunden vår=) Det er

alltid så koselig.


Hvem er din beste venn, og hvorfor akkurat dennne ?

Min bestevenn er søstra mi. Det er bare 2 år imellom

oss, og vi har vært gode venner helt siden vi var små.

Selv om vi krangler, og er uenige, så er vi søsken, og

vil alltid ha hverandre. Søstra mi er utrolig cool, så

det er sagt:)


Hvilken sang liker du best ?

Jeg liker mange forskjellige sanger. Har flere sanger som

betyr mye for meg, som jeg har gode minner fra.

Feks. Chris Brown ? With you!

 

Hvilken film liker du best ?

Har sett utrolig mange filmer oppgjennom

årene. Men en skikkelig bra film jeg kommer

på som jeg har sett i det siste, må være

Slumdog Millionaire. Hvis dere ikke har sett den,

bør dere gjøre det. En film som gir sterkt innrykk!

Er det mange tjukke folk der?

Jeg trodde jeg kom til å se mange perfekte jenter

da jeg flyttet til Florida, slik man ser på TV. Men

slik var det ikke. Det er maaange tjukke folk,

aldri sett makan! Men fortår det litt da, her er usunn mat

utrolig billig, sunn mat er dyrt. Og folk tjener ikke

speiselt bra i normale jobber. Så det er vell lett å

velge feitende mat:(


Hva er aldersgrensen for å drikke alkohol?

21 år

Hvor lenge har dere bodd i Florida?

Vi har bodd her siden Oktober i fjor, så vi har ikke

bodd her så veldig lenge.


Hva studerer du?

Jeg studerer markedsføring på BI.


Hvordan hunderase er hunden din?

Hunden familien min har er en Tibetansk spaniel.

Er det veldig stor forskjell fra norge til USA?

Ja, jeg vil si det er ganske store forskjeller.

Spesielt når det gjelder prisnivå, lønninger og været!

I florida er det ofte varmt, og mye sol. Utrolig herlig.

Folk som jobber i butikk, klesbutikk eller matbutikk, tjener

rundt 50 kr i timen. Så prisnivåene i butikkene er tilpasset

dette. Men for oss som er fra Norge, er det meste i butikkene

billig. Rundt halv pris fra Norske priser, og noen ganger en tredjedel

av prisen man har i Norge.


Hva liker du å gjøre på en fredagskveld og en en lørdagskveld?

Jeg liker å dra på byen med venner å danse. Ellers liker jeg å være

hjemme med kjæresten å se film, spise god mat og

bare slappe av:)


Hva liker du best med å blogge?

Jeg synes det er veldig koselig å få kommentarer.

Startet å blogge for at de hjemme i Norge skal få muligheten

til å se hva jeg driver på med her i Florida. Liker også at bloggen

har blitt som en dagbok for meg:) Morsomt å lese gjennom

senere.


Hva er hobbyen din? (noen grunn til at dette er din hobby?)

Hobbyen min er språk. Jeg liker å lære meg nye språk, fordi

det er morsomt å kunne snakke språket i de landene vi besøker.

Kan tysk, engelsk og litt spansk. Vil lære Italiensk og Fransk.


Hvem er ditt største forbilde? og hvorfor?

Bestemor som døde i Januar i år, var og er et stort forbilde

for meg. Hun hadde en utrolig personlighet, var hardtarbeidende,

og en fantastisk person som alltid var glad og smilende. Hun

hadde alltid morsome historier å fortelle.


Topp 3 blogger?

Umulig å velge 3, jeg har minst 20 som jeg leser hver dag,

som er mine favoritter:)


Hva må en blogg inneholde for å kapre oppmerksomheten din?

Synes blogger er morsomme å lese når en person skriver om hverdagen sin,

har outfits og mye bilder.

Hva er din største drøm?

At alle jeg er glad i skal ha det bra, og være lykkelig.

Og at jeg får oppleve verden! Elsker å reise, og vil gjerne se

mest mulig!


Hva er du mest fornøyd med med deg selv både utseendemessig og personlig?

Jeg er mest fornøyd med ansiktet og håret mitt utseendemessig.

Personlig er jeg mest fornøyd med at jeg har veldig lett for å tilpasse meg

og at jeg er skoleflink

5 kommentarer

Siste innlegg