SVAR PÅ SPØRSMÅL DEL 2!


Liker du sommer eller vinter best?

Sommer! Absolutt! Derfor passer det perfekt

å bo her i Florida. Det eneste jeg liker med vinteren

er snøen. Liker å gå på ski og kjøre snowboard. Men

hater å fryse!

Hvor lenge har du vært sammen med kjæresten din?

Vi har vært kjærester over 3 år nå:)


Svarer du i videoblogg?

Nei, ikke denne gangen. Men

kanskje det blir senere.


Hva er din naturlige hårfarge?

Mørke blond. Kanskje en nyanse lysere enn

jeg har nå.


Kaffe eller te?

Ehm, ingen?! Hehe… Jeg drikker ingen av delene,

men synes kaffe lukter utrolig godt. Så hvis jeg må

velge, så tar jeg kaffe.


Hund eller katt?

Begge to! Hvis jeg kan si det da. Har både

katt og hund, ikke kunne ikke ha valgt bort

noen av de. Er en veldig dyre-person, og har

alltid vært veldig glad i dyr.

Hva fikk deg til å flytte til florida, eller hvorfor flyttet du ?

Vi flyttet til Florida fordi min kjære går på skole her.


Hva gjør du daglig ?

Når det ikke er sommerferie, bruker jeg mye tid på skolearbeid.

Må jobbe ekstra godt, siden jeg ikke får deltatt på forelesninger.


Hvilken sminke bruker du?

Bruker egentlig ikke så mye sminke.

Lipgloss og mascara for det meste. Lipgloss

fra VictoriasSecret (som er min favoritt.)

Når jeg skal ute på byen, eller noe annet spesielt,

bruker jeg ID pudder, rouge og øyenskygge i tillegg.


Bruker du noen spesielle hår produkter?

Bruker en serie som de selger i Florida, den heter

Pink, og gjør håret silkemykt. Har en spray for å

beskytte håret mot sola, og en krem som gjør

håret lett å style. Det som er så digg med det

merket, er at innholdet i flaskene også er rosa.

Og jeg eeelsker rosa!

Yndlingsdyr?

Har alltid vært en hestejente, og hest er mitt favorittdyr.

Etter det, så kommer hund og katt.


Er du veldig opptatt av merketøy?

Jeg liker merkeklær, og synes alltid det er gøy å

finne noe fint i merker jeg liker. Men må absolutt

ikka ha merkeklær. Kjøper det jeg vil ha, uasett hvordan

merke det er.

Hvor i Florida bor du?

Vi bor cirka en time fra Orlando.


Jobber du eller går du på skole?

Jeg jobber ikke, fordi jeg ikke har arbeidstillatelse.

Hadde uansett ikke giddet jobbe for 50 kr i timen.

Jeg er student 100%. 🙂

Hvorfor startet du å blogge?

Jeg startet å blogge for at familie og venner skal

se hvordan jeg har det i Florida, og hva jeg driver med her.

Tror de setter stor pris på at jeg blogger.


Hva liker du å blogge om?

Jeg liker å blogge om hverdagen min,

klær, moter, kjendiser, og det som

fanger min interesse.


Hva interesserer du deg for?

Sko, klær, moter, dyr, trening, shopping og reising.


Hva gjør du som oftest på fritiden?

Må innrømme at jeg bruker veldig mye

tid på å sole meg her i Florida, flere timer

nesten hver dag:P


Hva er favoritt butikken din i florida?

De har utrolig mange kule butikker her.

Min absolutte favoritt er VictoriasSecret.

Ellers liker jeg også Charlotte Russe, Windsor,

Abercrombie og Fitch og Body shop.

Av matbutikker er Walmart favoritten =)

5 kommentarer
    1. Det er så gøy å lese spørsmålsrunder ! hehe 😛

      men bare lurte på noen ting… 😛
      – siden dere går skole, hvordan får dere penger da? får dere stipend fra norge eller noe?
      – Hvor lenge skal dere bo der? , og søke arbeidstilatelse etter skolen? får man en spesiel tilatelse til butikk osv. og en annen får høyere jobber? eller går det får det samme?

    2. ja, vi får stipend fra norge=) heldigvis.
      vi skal ikke ha arbeidstillatelse. det er så vanskelig å få.
      når skolen er ferdig, flytter vi hjem igjen=) det er
      ikke noe vits å søke om arbeidstillatelse hvis man ikke har en
      spesiell kunnskap de ikke får tak i her i usa.

Siste innlegg