SVAR PÅ SPØRSMÅL DEL 3!

 

Hva ville du hett hvis du kunne velge?

Madeleine kanskje?:) Men er ganske fornøyd med Linda

også da.


Drømmejobben?

Å jobbe med utvikling av reklame.

Eller dyrlege (noe jeg ikke kommer til å bli, siden jeg

går en helt annen retning)


Favoritt designer?

Donna Karen, Calvin Klein, Armani,

Michel Kors er de jeg kommer på i farta.


Yndlingsplagg?

Svart kjole jeg fikk av søstra mi, den er fra Gojane,

og jeg har lagt ut bilder av den flere ganger:) Digger den

Er det gøy å bo i florida?

Det er fantastisk. Som en drøm, en herlig

opplevelse…

Kan du legge ut mer bilder av deg selv?:)

Ja, jeg skal bli flinkere til det.


Lage en videoblogg?

Det kommer etter hvert.


Tror du at du noen gang kommer til å flytte til en annen stat?

Nei, det tviler jeg på. Eller hadde ikke hatt noe

i mot å bo i California. Men trives godt her, så tror ikke

vi kommer til å flytte.


Tror du at du kommer til å bo i USA de neste 5 årene ?:)

Ikke de neste 5 årene nei. Flytter hjem mye før det


Hvorfor hadde du eksamen i Norge hvis du studerer i Florida?

Jeg går på BI, Norsk skole. Så jeg må hjem til Norge hvert semester

for å ta eksamener.

ER det dyrt å leie/kjøpe leilighet i Florida?

Mye billigere enn i Norge. Her får du mye

for pengene

Hva jobber kjæresten din med i Florida?

Han jobber ikke. Går bare skole


Hvordan får du råd til å bo der i sommer? med tanke på at det ikke er stipend og lån i sommermånedene:(

Da jeg tok eksamen i Norge i Mai/Juni jobbet jeg masse, greide

å spare opp mye penger.


Har du reist rundt i usa? isåfall hvor?

Nei, har ikke det, men planen er å gjøre det ja:)

Skal til Miami og Bahamas iallefall.


Hvor i trheim er du fra?

Er egentlig fra Lundåsen på Heimdal

Hvor lenge skal du bo i florida? hva "lever" du av der nede?:P

Jeg lever av lån og stipend, og penger jeg sparte opp

da jeg var hjemme i Norge for å ta eksamen. Da jobbet jeg mye.

Hva er ditt favoritt jentenavn?

Michelle, Maria, Isabell, Madeleine, Angelina Natali, Megan Michell

Michela Isabell. Ja, liker litt uvanlige og spesielle navn.


Hvilken mannlig skuespiller er favoritten din og hvorfor?

Johnny Depp synes jeg er veldig flink, fordi han mester så

mange ulike roller. Ellers har jeg mange kvinnelige favoritter,

bla Megan Fox, Jessica Alba og Angelia Jolie. Trenger vell

ikke si hvorfor…


Hva er så fint med Florida i forhold til Oslo?

Været og prisnivået:) Og at jeg har så mye fritid.

Er på en måte som en veldig lang ferie for meg.

Bruker jo mye tid på skolearbeid, men det er bare koselig.

Hvorfor har du tekst over en del bilder?

For å markere at de hører til min blogg.


Hvem bor du i Florida med og hvor lenge skal dere bo der?

Bor med min kjære, og et annet par. Vi skal bo her et par år.


Får du beskjed av blogg.no hvis din plassering i mest aktiveliste endrer seg?

Nei, er det noen som gjør det?


Hvordan får du tid til all bloggingen?


Har veldig mye fritid her i Florida, siden jeg ikke jobber, eller

går på forelesninger. Sitter ofte hjemme og har nok av fritid til

å drive med blogging


Sover du med kosedyr ?

Ja det gjør jeg faktisk:) De er så søte


Hva jobber du som ?

Akkurat nå jobber jeg ikke.

Da jeg var bodde i Norge jobbet jeg

på undertøysbutikken La Senza, på Rema 100,

og som garderobevakt på utested.


Hva er de 10 TINGENE du helst vil gjøre før du dør ?

  • Få baby

  • Gifte meg

  • Reise til Italia

  • Få en jobb jeg trives i

  • Kjøpe hytte, hus og bil

  • Oppleve Thailand, Bahamas og Hawaii

  • Vinne i lotto

  • Kjøpe meg hest

  • Ta en mastergrad

  • Gi masse penger til kreftforskning


Hvordan er d i florida og hvor lenge skal du bo der ? 🙂
Kan du lage sminke video eller hår video ?

Så morsomt at du spørr, kanskje jeg skal gjøre det.

Skal prøve så godt jeg kan. Har jo netopp lært meg å

legge ut videoer, så hvorfor ikke.

Hva mener DU er meningen med livet, og hva eller hvem

har formet deg mest som person?


Min kjære har nok formet meg mest som person, i tillegg

til mamma og stefaren jeg hadde da jeg var mindre.

Meningen med livet for meg, er å oppleve mest mulig,

gjøre livet bra for de man har rundt seg, å være lykkelig.

Ganske vanskelig spørsmål egentlig, har ikke tenk så mye over det.


Hvor lenge tror du dere blir boende?

Vi blir boende et par år


Hvordan møtte du typen og hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg møtte han i Russetida på russefest ? faktisk!:P Vi har vært sammen

litt over 3 år.


Har du fått noen venner du er med som de du har i Norge?

Det er veldig mange nordmenn her vi bor, og vi har blitt

kjent med veldig mange hyggelige folk. Har ikke fått meg venner

som de jeg har hjemme, men trives godt likevell.Vi er ofte sammen

med de vi har blitt kjent med her og har grillfester, fester, og går ut å

gjør forskjellige ting sammen.


Hva liker du best med og bo der nede og minst?

Det jeg iker minst er at det er mer utrygt enn Norge. Mye tyveri, ran

og skit som skjer på åpne gate. Det jeg liker mest er været, shoppingsmulighetene

og prisnivået:) Og utvalget, ikke minst. De har utrolig stort utalg uansett hva man

skal kjøpe.


Hvordan får dere penger til en sånn leilighet og livet i florida?

Det er veldig stor forskjell på hva man må betale for leilighet i Norge,

og her i USA. Her er det kjempe billig. Jeg lever på stipend og lån, og

har fortsatt mye til overs etter at alle utgiftene er betalt. Mat og klær er også

veldig billig. Så det er faktisk mye billigere å leve her. I tillegg bor vi med

et annet par, vi har 2 bad og 2 soverom, så det passer kjempe bra.


Du er utrolig pen, er det solingen som gjør huden din så fin?

Takk, så koselig=) Jeg har egentlig ikke så veldig fin hud, har

alltid hatt litt urenheter. Men soling gjør huden brun, og gjevnere.

Merker at huden blir mye finere når jeg har solet meg noen dager.

Ellers gjør ID pudder susen:) hehe


Hvilken dag i uka liker du best?

Jeg liker Fredager og Lørdager best. Egentlig er hver dag

helg for meg her, siden jeg ikke går på skole eller jobber,

men på Fredager og Lørdager har folk rundt meg fri, jeg kan

spise godis med god samvittighet, og det er oftere vi går

ut å finner på noe:)


Har du søsken?

Jeg har mange søsken. En bror på 14, to på 12,

ei søster på 23 og ei på 10 år.


Yndlings farge?

ROSA, blir aldri lei den fargen.


Når har du bursdag?

Jeg har bursdag 20.April


Liker du fotball eller håndball best?

Liker å spille håndball fremfor fotball. Synes

det er dritskummelt å få en fotball i mot meg,

blir alltid truffet å får kjempe vondt. Men jeg hater

å se på håndball, det synes jeg er veldig kjedelig.

Fotball er gøy å se på!

14 kommentarer

Siste innlegg