JEG BLE TEGNET av disse bloggerne:)

Det er så koselig å få tilsendt tegninger av leserne mine.
Jeg blir utrolig glad for at noen er så snille at de tegner meg!
Utrolig hvor talentfulle folk er, jeg blir mektig imponert over
tegneferdighetene! Jeg mååå lære meg å tegne selv.
Blir veldig inspirert.

Jeg mottok den første tegningen av bloggeren
"Bibb". Hun tegnet dette bildet av meg:

dsc03531 2

Bibb har en veldig fin blogg, og hun blogger om
scrapbooking, maling, film og annen hobby:)
Bloggen er skrevet av ei jente på 23 år fra Bergen.
Besøk bloggen hennes her: BIBB

Slik ble resultatet:
img2039

Så mottok jeg en tegning av bloggeren Twilight Daria.
Hun tegnet dette bilde av meg:

dsc03512 copy 2

Twilight Daria er ei jente på 13 år fra Kristiansand.
Hun elsker mote og design, og bloggen hennes
er preget av dette. Jenta blogger mye outfits og annet
interresant. Besøk bloggen henner her:
Twilight Daria


Slik ble resultatet:
linda 150709

Talentfull.

FLinke ikke sant?

18 kommentarer

Siste innlegg