TONIGHT!

I dag laget jeg og søs taco. Det var veldig godt, men ingen
av oss var spesielt sultne da vi laget mat, så det ble masse
til overs. Nå skal vi se en skrekkfilm. Engentlig hater jeg
skrekkfimer, blir altid så redd. Men har ingen andre filmer å se,
så får bare ta til takke med den da.

Ellers så er jeg veldig usikker hvilken spesialisering jeg
skal velge på skolen til høsten. Det står mellom:

Salgsledelse og personlig salg
– Merkevarebygging
– Internasjonal Business

Hva ville dere ha valgt?

(sikkert litt vanskelig å si, hvis dere ikke vet hva det går ut på men:P)

425510741982112621115370582301840145123279n

ps: så morsomt at jeg er på 58. plass på mest besøkte lista.
Trodde jeg var på vei ut av den lista, så koselig å vite
at folk faktisk leser bloggen min fortsatt:)

21 kommentarer
    1. Det spørs veldig på hva du skal videre da:) Jeg tror jeg hadde tatt salgsledelse/personligsalg eller internasjonal business;)
      Ja, jeg leser bloggen din hver dag ihvertfall:) Har deg på bloglovin:p
      Nei, jeg hakke gjort ferdig lappen ennå, men jeg mangler bare teorien og oppkjøringen jeg og:p

      Ha en fin dag:)

    2. Salgsledelse og personlig salg, det trur jeg at jeg hadde tatt! Jeg elsker å holde på med salg.. :)Lykke til.

    3. sv:
      Tusen takk, Linda 🙂
      Hm..Jeg vet ikke hva noen av de spesialiseringene går ut på, men Salgsledelse og personlig salg hørtes ganske spennende ut 😀

    4. Jeg tror jeg ville valgt nummer 2 eller 3 🙂
      Merkevarebygging høres morsomt ut, men kan være vanskelig å komme med nye idéer og sånn hele tiden da, må vel være ganske kreativ!
      Internasjonal business derimot høres veldig spennende ut, og her er det jo veldig mange muligheter og mange forskjellige områder du kan jobbe innen ! ^^

    5. sv : ja det hjelper jo at det er billigere.
      Frisøren sa at det til og med kunne bli en smule dyrere hvis jeg skulle ha sånn hette på hode …
      jeg synes det er helt sykt jeg.
      Hva koster det i Florida?

    6. Sv: jeg starter nok med blogging om en liten stund. Jeg er sånn, klarer ikke å holde på med noe over lang tid :b

    7. Den siste hadde jeg ikke valgt såfremt jeg ikke så for meg en karriere utenlands, eller i et stort multinasjonalt konsern. Hvis det er tilfellet så er jo den perfekt 🙂
      Jeg føler kanskje at den første er litt snever, hvis man ikke ønsker å jobbe direkte med salg og teamledelse.
      Den midterste derimot synes jeg hørtes mest spennende ut, og kanskje mest relevant til mer.
      Dessuten blir jo betydningen av merker/brands bare større og større fremover!

      Dette var da meninger fra en fast leser som ønsker deg lykke til med det valget du tar! 🙂

Siste innlegg