WHAT A DAY! again…

I dag stod vi opp tidlig, i håp om å ligge på stranda hele dagen!
Da vi hadde vært der i 30 min, kom det svarte skyer. Greit nok
– det har vi opplevd før! MEN!!! I dag skjedde det noe mer!

Pluttselig kom det en politibil kjørende i full fart på stranda.
De ropte i høytalere at alle måtte komme seg opp fra sjøen
fordi det var storm på vei. I løpet av et par sekunder var alle
menneskene opp fra vannet, og 2 sekunder etterpå
snudde været helt om. Det gikk fra sol, til storm og plask regn!
Det blåste noe helt forferdelig! V i løp for å komme oss i sikkerhet!?!

Jeg ble nesten truffet av en parasoll på flukten, glad jeg kom meg
unna i tide. For et styr!:P Dro fort hjem fra stranda for å si det sånn!

Nå skal vi ut på partyy 🙂
Legger ut masse bider senere.
Og svarer dere når jeg er hjem fra party=)

Ha en strålende helg alle sammen:)
Chiao

dsc06167

9 kommentarer

Siste innlegg