GOD MORGEN!

Ja, her er det faktisk morgen nå.
Sov lite i natt, bare 4 timer. Har så mye å gjøre,
og får ikke sove når jeg er stresset. Må vaske å rydde
hus i dag, og mye mer!

Som jeg har nevnt på bloggen tidligere så har vi hatt besøk
de siste dagene, av Heidi og Tonny. Da de kom hit, måtte
de få en parkeringstillatelse av vakta som jobber her, og
jeg lo veldig da jeg så hva han hadde skrevet under feltet
"navn på gjestene" våre. Se her da:

dsc07322

Hvordan man kan få til at Heidi høres ut som HIDDI, det forstår jeg ikke. HAha,
det blir nye kallenavnet hennes. HIDDI!:)

Skulle egentlig i Universal studios i dag, men droppa det. Resten av
gjengen dro, jeg stod over. KJipt å dra i en fornøyelsespark etter 4
timers søvn. Skal heller dra dit en dag jeg føler meg mer opplagt 🙂

Hva skal dere i dag da?

Ha en strålende dag alle sammen


Slenger med et bilde av "Hiddi" jeg, fra festen i går.
VI strevde skikkelig med å lage store bobbler. hahaha

dsc07453

1 kommentar

Siste innlegg