JEG HAR EN DÅRLIG BLOGG – ifølge Ulrikke Lund

Først må jeg bare si at jeg er liker bloggen til Ulrikke veldig godt,
og synes hun virker som en toppers jente. Jeg har lest bloggen
hennes ofte helt siden hun startet opp med blogging
igjen. Liker
spesielt godt videobloggene hennes.

Her om dagen så jeg ene videoen hun hadde lagt ut der hun gir tips
om hva som gjør en blogg til en bra blogg. Der sier hun blandt
annet at en blogger bør velge et tema å blogge om, ellers blir det en
dårlig blogg. Jeg følte meg litt truffet, for jeg har ikke valgt et tema.
Jeg blogger om  alt fra kjendiser, shopping, utflukter, mitt liv og om
klær og moter. Men synes ikke det gjør bloggen min dårlig for det.


Ser det er flere blogger på topp 100 som blogger om mye forskjellig,
og personlig så liker jeg litt blanding av hverdagslige ting, moter, og
kjendissladder osv.

Videre sier hun at design er viktig.Det er jeg helt enig i. Jeg er ikke
helt fornøyd med designet mitt, og synes ikke Ulrikke har spesielt
fengende design heller. Bloggen min er litt for rotete etter min mening,
men jeg har iallefall litt farger. Hun har helt hvitt design, men kanskje litt
mer oversiktlig.

Hva synes du?
Er bloggen min dårlig fordi jeg ikke har valgt noe bestemt tema?
Bør jeg endre på noe?

Vil gjerne høre din mening.
Ha en fin kveld alle sammen 🙂

y9wh10x1olha5l166u

46 kommentarer
    1. Jeg synes du IKKE er en dårlig blogger! Jeg synes Ulrikke sin blogg er ganske kjedelig for hun blogger kun om 1 ting. Det som gjør bloggen hennes interessant er at hun snart skal dø.. Og det er spennende for veldig mange. Ikke bry deg om det Ulrikke sa i den videoen.

    2. du må ikke forandre på noe.Det stoffet du har no, er jo det som gjør det spennende og lese,)

    3. da hun sa det følte jeg akkurat det samme. Jeg syns du har en bra blogg. Vi som ikke har ett “tema” er like bra som alle andre. Det er jo litt bedre å skrive om forskjellige ting i stedenfor å bare skrive om den samme tingen! Skjønner godt hva du mener!

    4. Nei, bloggen din er personlig. Det ho seie er jo ka HO meina en bra blogg burde ver. Din blogg er bra på din måte, og eg synst ikkje du burde forandre på noke 🙂

    5. Jeg synes at bloggen din er kjempebra.;) Og du har endel lesere ser det ut til, så keep up the good work du.;) Jeg synes bloggene som kun inneholder ett tema, lett kan bli litt kjedelige.

      Klem.

    6. Jeg blogger selv om alt mulig som skjer i mitt liv eller interesserer meg og det er sånne blogger jeg liker å lese! Det er derfor jeg leser din blogg hverdag også, fordi du nettopp gjør det 🙂

    7. haha, isåfall så har over halve bloggnorge misforstått.
      For det er så utrolig mange som er som deg, og meg, blogger om masse forskjellig og ikke bare en ting.
      Jeg syntes heller det er kjedelig med bare et tema jeg da xd

    8. Det er ikke mange blogger som kunn blogger om et tema. Og ikke ulrikke lund heller. Plutselig blogger hun om kjæresten sin, åsså er det allting hun får gratis, åsså datamakiner, og andre bloggere. Men ifølge hun selv blogger hun bare mote, men det er ikke bare det.

      Jeg har ikke et fast tema på bloggen min, jeg blogger etter mine interresser, og hva jeg liker og hva som opptar meg.

    9. Jeg digger bloggen din sånn som den er! Syns det er bra ed mye forskjellig på en blogg.
      Kan bli kjedelig i lengden å blogge/lese om det samme hver eneste dag.

    10. sv: roa seg veldig ned nå.. fant ut at det var pga den andre katten av ho mjaua.. ho savna nok han.. så når han kom inn igjen, var det helt stille..
      håper det skjer noe snaaart.. ska ta bilde med engang, å poste 🙂
      hehe..

    11. sv: jaa. ho skjønner utrolig mye.. står å ser ut når ho savner den andre katta, å hopper lykkelig i mot han når han kommer inn 🙂
      å vasker han, å steller så godt med han.. hehe

    12. Jeg digger bloggen din, nettopp fordi den har MASSE! Er enig med design, men jeg liker faktisk designet ditt 😀 STå på og keep blogging, cuz i love it 😀

    13. SV: tusen takk! har fått åpne noen gaver i stad. fikk et digitalkamera som jeg har ønsket meg veeeldig lenge.. har tatt bilder med et mobilkamera i det siste, og det er bare 3,2 megepixler.
      men fikk jo bra bilder for det!
      —–
      Jeg synes du ikke bør forandre noe på bloggen din, liker den som den er jeg.. det er jo din blogg,og så lenge vi lesere er fornøyde med den,så gjør det ikke noe f.eks om hun ikke synes det.
      stå på!

    14. blir nok vanskelig å kun holde seg til ett tema i lengden..en blogg skal jo helst være litt personlig også,og da må man blande inn litt hverdagslige ting..er min mening:) men kan jo være fint å ha en slags rød tråd i bloggen:)

    15. sv: ja ikke sant. det er noe med det : )

      hmm jeg skal gi deg et lite tips, nå du svarer på kommentarer eller kommenterer så skriv inn blogg adressen din der det står URL, for da blir det mye lettere for folk og svare deg : ) Da kan jeg bare trykke på navnet ditt for å komme til deg : )

    16. Du har jo kommet dit du er nå, med så mange lesere, så mye riktig gjør du. Syns bloggen din er veldig intr jeg, og syns du skal fortsette. Det viktigste er å blogge om det du ønsker, da får du ikke det stresse over deg heller. 🙂

    17. Jeg synes at du har en bra blogg jeg. Jeg liker en blogg som skriver om forskjellige temaer. Det gjør den litt mer spennende og allsidig. Jeg liker best en blogg som har et ryddig og oversiktlig design. Hvis bakgrunnen som du skriver på er en annen farge enn hvit med en annen farge en svart så skrift, klarer jeg ikke å lese på den bloggen lenge.
      Ellers er det ikke noe gale med litt farge på bloggen, det gjør det litt mer til den personen du er, fordi du kan vise fram hva du liker

      Men liker bloggen din som den er jeg:) Stå på!

    18. Bloggen din er flott, masse godbiter og tips og om livet generelt. Synes en skal blogge om akkurat det en har behov for å blogge om, en ting er å at det er kjekt å ha lesere og helst mange lesere med respons, men en annen ting er å skrive om akkurat det en føler for – for din egen del;)

    19. jeg leser bloggen din, ikke bloggen hennes 🙂
      jeg synes det blir mest interessant om man skriver om forskjellige ting jeg.
      er ikke så veldig interessant å lese kun om klær og mote heller egentlig…livet handler om mere enn det!
      bloggen din er mer enn bra nok synes jeg! 🙂

    20. Ååå, jeg er helt enig med deg. Jeg fikk ikke lyst til å lese boggen hennes mere, etter den videon. Ble provoset. Synes det var bare teit sagt. Som om hun er best i hele verden. Så mye bedre enn de andre.
      hoff..

    21. sunest du ahr en fin blogg jeg, og det er jo bra med litt frskjellig tema av og til også, ikke at det bare handler om det samme hele tiden:)

      jeg følte meg ganske truffet jeg også, men jeg mener at de som skrive om bare 1 tema, da blir bloggen litt kjedlig på en måte, gøy en i begynnelsen å lese, men så blir man litt lei rett å slett,, men du skriver jo om mye forskjellig, og da gleder man seg alltid til å lese noe nytt fra deg : )

    22. Jeg synes det er gøy at du ikke har et tema. Jeg har et, og det er min hverdag. Det er egentlig sååå kjedelig, men blir litt teit om jeg plutselig bytter til min hverdag og kjendiser eksempel. Mens jeg har lest bloggen din så lenger jeg husker, og du varier, og det liker jeg!

      Designet ditt er søtt, og ganske fint! Digger det 😀

    23. Jeg liker Ulrikke , men synes bloggen hennes hadd vært mye mer spennende om det ikke bare hadde vært om mote. Men det er vel smak og behag:)
      Liker bloggen din veldig godt jeg, har fulgt med den en stund nå, selvom jeg er alt for sløv til å kommentere:/
      Synes det er artig at du blogger om litt forksjellig jeg, vist ikke blir det fort kjedelig i lengden!
      Men uansett, blogg om det du har på hjerte. Det er jo tross alt din blogg,:)
      Og siden du har en del lesere, treffer du jo tydligvis bare flere enn meg!

      Var forresten i Florida tidligere i år, Miami, Orlando og Key West! Har så utrolig lyst tilbake, herlig plass! Heldig du som bor der:)

    24. Skrevet et innlegg om hun også jeg:p Blei så irritert da jeg så den vidiobloggen! Ikke bare det med bloggtipsene, men det hun mente om kropp. Hun ligger helt på toppen, så hun burde vite at det er tusenvis som leser bloggen hennes hver dag!

      Jeg har forsovit dårlig blogg jeg og, tenk at jeg skriver om middagen min da:O Hjelp!

    25. Teit sagt av henne. Bloggen din er kjempe fin, leser den hver dag! 🙂 Stå på! 🙂

    26. Jeg tenkte også gjennom bloggen min når hun sa at man skulle holde seg til ett tema. Ikke at jeg skriver om så mye men det kan hende jeg slenger bitte litt mote ting her og der, og trooor ikke det er et problem for bloggen :p Men til “karolinesdagbok” Jeg er enig med deg, men ulrikke sa hva hun mener om ting .. det hun sier kan ikke være riktig for alle, hadde hun for eksempel sagt at overvektige burde være modeller hadde sikkert folk begynt å snakke masse om det og. Jeg er uenig i noen av tipsene hennes jeg og, spessielt det med tema!!

    27. Jeg digger bloggen din 🙂
      Leser den hver dag jeg Linda.
      Så det trenger du ikke tenke på..
      Stå på 😀

    28. Jeg synes du har en digg blogg!
      Du poster ganske ofte, og det at du skriver om hvordan du har det i florida osv, synes jeg er interessant å lese 🙂

Siste innlegg