PURSE, og toppliste-kritikk

Jeg er så glad i den nye veska jeg kjøpte meg. Virkelig et kupp.
Plass til alt, og litt finere enn de andre veskene jeg har. Jeg skal innrømme
at jeg har kjøpt ganske mange vesker på 6 måneder, nemlig
8 stk. haha, hekta på vesker eller?! Jess!

I dag skal jeg komme i gang med treninga igjen. Har virkelig
tatt meg en lang ferie. Men i dag starter min kjære på skolen
etter ferien sin, og da har jeg mye tid til å trene. Skal bli godt,
gleder meg til å komme skikkelig i gang igjen.

Forresten, jeg var innom bloggen til BEA her om dagen.
Leser egentlig ikke hennes blogg, men av og til besøker
jeg blogger jeg ikke leser fast. Må si jeg ble ganske
skuffa. At hun ligger så høyt opp på topplista skjønner jeg ikke.
HUn blogger jo nesten ikke. Poster et bilde i ny og ned, og
jeg må si jeg syntesd bloggen hennes var myyye bedre for et
halvår siden. Enig med meg?

Hva skal du i dag da?

dsc07366

dsc07352

dsc07350

dsc07359

22 kommentarer

Siste innlegg