TRENING OG BOBBLEBAD

I dag måtte jeg stå opp 6 på morgenen. Altfor tidlig for meg som er vant
til å sove til 12 hver dag. Var så trøtt at jeg sovnet i bila flere ganger da
vi var ute på farten. Det er ganske ille! Kan ikke legge meg enda heller,
fordi vi får besøk litt senere i dag. Resten av besøket vi har hatt, har dratt
hjem.

Men før vi får besøk, så ska jeg  trene, og ta meg et herlig bobblebad.
Kanskje jeg vokner litt av det:P Har også blitt utfordret av 2 bloggere i dag,
jeg liker utfordringer og skal ta de senere:)

Takk for støtten alle sammen, i det ene innlegget lenger ned på bloggen.
Glad dere liker bloggen min som den er. det gir meg inspirasjon til å fortsette
å blogge.

Har alle sammen hatt en fin dag?
Har dere bobblebad hjem?

uuuuuuuuuuuuu

dsc03392

18 kommentarer

Siste innlegg