JEG FANNT MEG GODT TIL RETTE PÅ HILTON HOTELL

I går kom min kjære hjem fra skolen og inviterte meg med en tur på stranda.
Lenge siden vi har vært på stranda sammen, så jeg ble utrolig glad da han spurte.
Vi dro til en strand vi aldri før har vært på, en av de fineste strendene i nærheten,
det fargen på vannet er helt fantastisk, og det er lite turister der. Det var utrolig
herlig, badet masse. Vannet var kjeeempe varmt, og det var 32 grader i lufta. Jeg
ble brun!

På kvelden skulle vi på restaurant. Fikk nemlig påspandert en dyr midddag av noen
i familien. Vi valgte restauranten innpå Hilton Hotell, hotellet som er det dyreste i
området. Har aldri vært der. Da vi kom dit med bila vår, ble vi møtt av en ansatt på
Hilton hotell, han tok bila vår, og parkerte den for oss. Det har jeg ikke opplevd før.
Hahah, har sett det mange ganger på filmer men. Så det var en veldig fin restaurant
vi skulle på.

Det var litt av en opplevelse å spise på Hilton. Da jeg hadde drukket halve brusglasset
 mitt, kom servitøren med et helt nytt  glass. 4 ganger! Rakk aldri å drikke opp før de
kom med nytt. Veldig god service. Var ganske dyrt der, men likevell utrolig billig I
Forhold til Norge. Maten var også kjempe god. Restauranten var litt stiv,
og veeeldig romantisk. Akkurat som jeg liker det.) Skal tilbake dit igjen:)

Hva skal du i dag?
Har du vært på Hilton hotell?

eaq 2

eaq

lsai 2

restaurantf1

19 kommentarer

Siste innlegg