ANNGREPET OG BITT!

I dag var vi ut  kjørte veldig lenge. Skulle nemlig hente en vi kjenner
på flyplassen. Underveis startet det å pøsregne å lyne. Lynet slo ned
rett attme bila, og vi så ikke en meter foran oss en gang, fordi det
plasket så mye! Aldri sett liknende vær. Det var skikkelig skummelt,
og jeg var sikker på at bilene på veien kom til å skli inn i hverandre å
krasje. Men det gikk heldigvis brA! Hadde hjertet i magen (?! ) hele tiden.

Da vi var på vei tilbake fra flyplassen, var det mørk ute. Og veldig mørkt i
bilen da vi kjørte. Pluttseiig fikk jeg vondt i fingeren. Føltes som om jeg ble
bitt av noe. Veldig ekkelt, så jo ikke noe i mørket.

Da vi kom fram til restauranten der vi skulle spise, oppdaget jeg at det
var maur i bila! fYSJ! Har sett mye maur i bila de siste dagene.
Og jeg ble helt sikkert bitt av en! Var også en maur som kravlet på meg!
Fysj! Liker ikke sånne småkryp! Men trøster meg med at der heldigvis
ikke var edderkopp! De er mye verre!

Spise god middag på restaurant i dag også. Jeg fikk så mye mat, at
jeg nesten ble sjokkert! Greide selvfølgelig ikke spise opp alt, men ble
stappmett likevel. Synd å kaste mye mat, men slik er det bare når de
serverer dobbelt så mye mat som en normal person greier å spise:P

Nå skal jeg legge meg, er kjempe trøtt:)

Har dere hatt en fin dag?

dsc07459

15 kommentarer

Siste innlegg