FILM ANBEFALING

Vi så filmen "I love you man" som er en romantisk komedie fra
2009. Den var ganske morsomt, og koselig. Så hvis du
vil slappe av en kveld, med en bra film, anbefaler jeg
deg å se den. En ganske behagelig film – rett og slett.

Noen som har sett den?

Vet dere hva? Jeg hadde jo rotet bort/mistet ladeledningen
til kameraet vårt. Vi har en eske full av ledninger der den alltid
ligger, men leitet gjennom 3 ganger, og fant den ikke. Men i går,
lå den pluttselig i eksa! Puh! Endelig kan jeg ta bilder igjen. Utrolig
kjipt uten kamera. Er litt avhengi av det når jeg skal ta bilder til
bloggen.

I dag har vi sol og 30 grader. Herlig, men skal ikke sole meg da.
Bare slappe av å kose meg. Og trene litt, såklart. Veldig deilig å
vokne opp til skinnende sol.

Ha en strålende dag alle sammen

iloveyoumanposter

story

11 kommentarer

Siste innlegg