DET ER BARE JEG SOM FÅR DET TIL, det er jeg sikker på

Var på kjøkkenet en tur i sta, og tok frem et talerken fra skapet.
Da jeg dro talerkenen ut, så kom jeg borti en glassflaske som
da veltet og ramlet ut av skapet.

Siden vi har fliser på gulvet,var jeg veldig redd for at de skulle bli
knust, derfor tenkte jeg fort og presterte å strekke ut foten!? så flasken
heller kunne falle på foten min. Det gjorde den også. OMG! Det var sykt
vondt! Bli truffet av en glassflaske midt på foten! Angrer litt nå ja, den
traff også gulvet uansett, men heldigvis sprakk ikke flisene.

Nå har jeg en rød kul midt på foten, som sikkert blir et blåmerke
etterhvert. Dagens smarteste valg jeg tok der ja. haha

Hva har dere gjort i dag?

Nå skal jeg rydde hus:) du ser det trengs
img0399

14 kommentarer

Siste innlegg