NÅ ER JEG LEI

Jeg er så lei av å være småsyk hele tiden. Er det ikke det ene, så er
det d andre. Blir jo aldri helt frisk. I morgen skal jeg trene uansett
hvordan jeg føler meg. Kanskje formen blir bedre hvis jeg
får rørt litt på meg. Hehe. Verd forsøket ikke sant?

I dag hadde jeg min egen lille spa-dag hjemme. "Bobblebad
og champagne" uten champagnen. Haha.. Fikset negler og
brukte mye tid på meg selv. Herlig å slappe helt av.

Håper det blir sol og varmt i morgen, da skal jeg nemlig
ut å sole meg. I kveld avslutter jeg med å se noen episoder av
Paris Hilton's BFF, noe jeg synes er ganske underholdende.

Ha en fin dag alle sammen

ps: Husk å delta i blogg vs blogg hvis du ønsker det.
Skal ha det mange ganger
(laget tilogmed egen kategori for det)

8 kommentarer
    1. ÅÅ, den blogg vs blogg skal sjekkes ut.. Kan ikke jeg få være en av de en gang da? he he .. Neida, ditt valg.

      Håper du blir ordentlig frisk snart da.
      God bedring.

    2. spennende med den blogg vs blogg ^^God bedring da til alle dine små sykdommer som må blusse opp ^^

    3. Hørtes ikke bra ut å være småsyk hele tiden, for jeg vet
      akkurat hvordan du har det.
      Jeg er nemlig helt likkens, er alltid litt syk liksom.
      Den ene dagen har jeg kanskje litt feber og er slapp, neste
      dag har jeg vondt i magen og er slapp. Det er forferdelig, men
      det var godt å reise på en god ferie da.
      Paris Hilton BFF er dårlig egentlig, det er liksom helt usaklig.
      Derfor er det litt underholdene å se på hvor idiotisk det er, spør
      du meg.
      Håper du blir frisk, håper på sol i morgen jeg også.
      God sommer, fin blogg 🙂

Siste innlegg