RESULTAT ETTER FARGING

Her i Florida har vi 33 grader i dag. Veldig herlig.
Vet ikke om jeg har tid til å sole meg, men tar det
litt som det kommer. I går kom jeg igang med
trening igjen, trente kjempe lenge. Skal trene i dag også..

Dessuten har jeg vært  veldig flink med kostholdet.
(bryr meg kun på grunn av helsa, er livredd for å få
sykdommer pga dårlig kosthold) Har ikke spist godis
på 3 dager, og det er veldig bra til å være meg. Jeg
spiser nemlig sjokolade hver dag til vanlig.

Vi har ikke bil for tiden (den er til reperasjon) så jeg
kommer meg ikke på butikken. Må få noen til å kjøre
meg, for jeg er tom for sunne godsaker, som jordbær,
druer og kiwi. Da er alt greit=)

Hva skal du i dag?

Her er resultatet av hårfargingen som jeg lovte å vise dere
dsc07509

dsc07508

26 kommentarer

Siste innlegg