NYTT DESIGN

Sitter her og bare klør meg i hue jeg nå. Er veldig usikker på hva jeg skal
gjøre med designet på bloggen. Vil forbedre det, men vet ikke helt hvordan.
Som dere sikkert ser, så har jeg iallefall laget ramme rundt hvert innlegg.
Synes dere det ble bedre enn før? Jeg tenker på å lage ny header også, hvis
noen vil være så snill å hjelpe meg, så send meg gjerne en mail. La inn en
ny greie på menylista der det står kontakt, og der står mailen dere kan sende
forslag til. Det er virkelig på tide å piffe opp litt på utseende til denne bloggen.

I dag har vi 30 grader og sol. Veldig herlig altså. Jeg får dessverre ikke benyttet meg
av sola, for jeg må lese ferdig til teoriprøve som jeg skal ta i neste uke. Tia går
jo så fort, pluttselig var det helg!

Hva skal dere i kveld?

Go helg alle sammen

22 kommentarer

Siste innlegg