DET ER SÅ SMERTFULLT!

Det straffer seg når man ikke tøyer ut skikkelig

etter trening. I morgest voknet jeg kjempe tidlig

av store smerter i legget. Jeg reiste meg opp fra sengen

å stod bare å hylte ved sengekanten. Lenge! Så vondt var det.

Tror jeg hadde fått strekk i muskelen.

Har hatt det før også, men aldri så ille som i dag. Som

oftest går det over når jeg strekker på leggen, eller hvis

jeg ligger helt i ro en liten stund. Men idag var det annerledes.

Det gikk ikke over.

Jeg greide faktisk å sovne igjen til slutt, fordi jeg fant

en posisjon som ikke gjorde vondt. Men da jeg sto opp igjen, var

det fortsatt like smertefullt. Nå klarer jeg ikke å gå på foten engang.

Noen som har nå forslag hvordan jeg kan få orden på leggen igjen?

 

Frustrert ja

picture2093picture2092

 

15 kommentarer
    1. Prøv å strekk det ut ordentlig etter trening, eller når du har det! bare strekk leggen mest mulig, det gjør JÆVLIG vondt, men tro meg! det fungerer 🙂

    2. brun ja ; o
      enig at det er smertefult !

      jeg har en spørrerunde på bloggen min og den som stiller meg
      det rareste spørsmålet får et innlegg om bloggen sin på bloggen
      min : )
      så spørr i vei !

    3. ta foten i ei bøtte med varmt vann. Veldig varmt helst…det hjelper å halde det varm og strekke den litt ut:)

    4. SV: Bare en tur til Luleå i Nord-Sverige. Er billig og enkelt å komme seg dit. Blir deilig med en liten hotellferie fordet 🙂 Kos

    5. Mulig du har strukket ut litt feil bare,ikke gjort det helt korekt.Er ikke noen expert men vet at da hender det man får en strek. Tøy alltid riktig ikke press altfor mye hvis du kjenner det begynner gjøre for vondt, og tøy bare de musklene du har brukt;)

    6. fin du er :))

      hun ene har ikke fått vite sted enda og hun andre skal til Virginia Beach 🙁 håper du har kost deg på bursdagfest da!:))

    7. Har hatt det før jeg å,
      Den ene gangen var når det var ferie så da gjorde jeg ikke så mye så da gikk det ikke over så fort, den andre gange var når det var skole å da gikk vi rundt og spilte ball å da var det ikke så vondt.
      Så du må nesten bare prøve å gå pådet 🙂

Siste innlegg