INSPIRASJON

Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg å tegne, og når jeg ser hvor flink

andre er, så blir jeg veldig inspirert til å lære det selv. Tror jeg skal

sette meg ned å prøve å tegne litt jeg. Øvelse gjør jo mester sies det.

Vet ikke helt om det stemmer i forhold til mine tegneskills, men

det skader jo ikke å prøve.

Mamma har alltid vært utrolig flink på tegnefronten. Da vi var

små, jeg og søstra mi, så tegnet mamma alltid prinsesser til oss.

Prinsesser i nydelige ballkjoler. Utolig fine tegninger.

– Hadde jeg bare arvet tegnetalentet.

Er du flink til å tegne, eller skulle du ønske du var det?

 

I kveld skal vi på bursdagsfest, ut å spise middag osv.

Gleder meg masse. Det blir koselig.

Ha en strålende Lørdagskveld alle sammen:)

 

 

dsc01749

dsc01753

22 kommentarer
    1. Jeg tegner og maler, og lager småhus, Har lagt ut et innlegg om det faktisk. men om jeg er flink. Tja, jo kanskje litt.. hehe.. Moro er det i alle fall.

    2. Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er super-flink til å tegne, men litt god er jeg da :p Elsker å tegne, men problemet er bare at jeg aldri finner på noe morsomt som jeg kan tegne, så hvis du har noen ideer der, så er det bare å komme med dem 😀

    3. Jeg cruiset gjennom tegn,form og farge med toppkarakterer, men nå har jeg knapt sett et tegneark på 5 år.Evnen til “å se”(å tegne er og se,vet du ;)..)har nok forsvunnet for lengst.
      Det er meditasjon å sitte med blokken og kullstiften, og jeg drømmer om at jeg en dag skal finne roen(og tålmodigheten)til å hente det frem igjen. Kropp er vakkert og jeg elsket å tegne det..
      Hvis du har tenkt til å lære deg tegning,og tegner etter noe, er et triks å ikke se HVA du tegner, men heller se på linjer, skygger,negative former.Da er det øyet som ser, og ikke hjernen som ofte allerede har et bilde av hvordan ting ser ut.Eller snu arket opp ned.Virker helt teit i begynnelsen, men du kan bli overrasket når du er ferdig og snur arket riktig vei:)
      Hvem vet, kanskje har du evnene til moren din:)?Lykke til i alle fall!
      -Og kos deg i kveld!
      Kath

    4. jeg var kjempe flink før..men føler det tar en evighet hvis jeg skal tengne no fint nå..bruker så langt tiiiid 😉

    5. Jeg klarer ikke å tegne i det heletatt, men har så lyst til å kunne det! Er så utrolig mange som er så flinke! 🙂

    6. Har nok arvet tegneskillsene etter mammaen min. Ho klarer å tegne pinne mennesker faktisk! Med ben, armer, kropp og hode. Det kan jeg å! (haha):)

      Ja, jeg er kjempe dårlig til å tenge :p

    7. Jeg er ikke så flink å tegne så har aldri vært noe fan av det. Men fargelegging er noe halt annet! Det kan jeg sitte å holde på med i evigheter. ;D

    8. jeg liker å tegene og jeg tegner masse, men jeg blir det er ikke alle sammen som jeg blir veldig førnøyd med.

    9. Jeg elsker å tegne og male! Og det er enda morsommere når man kan litt:) Lærte en del da jeg gkk på tegning, form og farge, og det er jeg takknemmelig for

    10. Sv: jeg hadde krøller da jeg ble født, kjempe lange også.. Men så ble jeg kvitt dem og etter en tur hos frisøren kom de tilbake.

      Jeg tegnet mye før, men gikk lei. Syns det er for kjedelig å sitte i timer å tegne f.eks en person :b

    11. Ja, hadde vært greit å kunne tegne bra. Jeg ser sånne utrolige ting for meg i hodet, men med en gang det kommer på papir… vel… Det har resultert i at jeg avskyr å tegne, fordi jeg liker best å ha det i hodet, da det jeg jobber med blir bra. 🙂

Siste innlegg