KANSKJE PÅ TIDE

Tenkte det kanskje var på tide med et personlig innlegg igjen.
Har ikke hatt så mange av dem i de siste dagene.

I dag lå jeg bare ut å sola meg. Vi har 32 grader hver dag,
og klokken 4 blir det tordenbyger – nesten hver dag. Men får
jo uansett en del timer i solen. Det er skikkelig herlig.
Da søstra mi var på besøk, tok hun med norske blader til meg, og det er
litt morsomt å lese. Det går jo for det meste i engelsk her til vanlig.

Har vært en del stress i det siste, derfor jeg ikke har hatt så mye tid til
bloggen som jeg skulle ønske. Jeg har bestilt skolebøker for 4000 kr?!
og gjort klart mye som måtte fikset. Synes det var sykt dyrt med skolebøker,
men det er jo bare noe man må ha. Liker ikke å kjøpe brukte bøker.

Hva har du gjort i det siste?

This is my life
img0354

img0353

img0355

11 kommentarer

Siste innlegg