ENDELIG FANT JEG DET

Jeg skulle kjøpe meg Acer rosa mini pc på Walmart. Der solgte
de dem  nemlig for 1800 kr. Noe jeg synes er kjempe billig.
Når de er så små, så er de lette å ha med seg rundt over alt.
Derfor hadde det vært veldig greit med en slik liten pc. Også
fordi jeg reiser så mye, og den jeg har nå, er veldig tungt å
bære på.

Men tingen er altså at da jeg dro på Walmart, var de utsolgt
for pcen i rosa. Og jeg vil ha rosa! Utrolig kjipt, men selvfølgelig
blir det utsolgt når det er så billig.

Derfor be jeg veldig glad da jeg sjekket i dag, og de har fått
inn et nytt lass med disse pc'ene. Nå skal jeg endelig
kjøpe meg rosa mini pc. Gleder meg!

Er de ikke fine?

0088448381484av3500x500

8 kommentarer
    1. Så utrolig søt den var! Ønsker meg faktisk en liten pc som jeg kan ha med meg rundt om kring og blogge fra hvor hen jeg er i verden. Det hadde vært noe det.

    2. Døds søt! Men virker dataen viss du kommer tilbake til norge da? Eller er det ikke så stor forskjell kansje?
      Elsker bloggen din btw!! 🙂

    3. Døds søt!:)
      Men virker den når du, eller viss du kommer tilbake til Norge da? Eller er det ikke så stor forskjell, sett bort i fra tastaturet? 😛 hehe
      Elsker bloggen din btw 🙂

    4. Den pc er faktisk kjempe dårlig.Jeg har den selv og vil ikke
      anbefale deg den.utsende bedrar:)

    5. De er innmari søte! 🙂 Hvis jeg ikke skulle kjøpe mac nu snart, hadde jeg kjøpt meg en slik en. Veldig bra og praktiske

    6. Jeg har den jeg og=)
      elsker den !!!
      den funker bra til surfing å sånn…
      ikke noe mega lagringsplass.. men hva kan man forvente av en så liten pc? )
      syns ikke utseende bedrar jeg.. som Marion sa….

Siste innlegg