BEKLAGER LESERE

Som flere av dere sikkert har merket, så har jeg vært ganske
fraværende på bloggen de siste dagene. Altså, jeg har
postet et innlegg i ny og ned, men ikke noen som har
vært personlige og handler om mitt liv her i Florida.

Grunnen er at jeg har hatt veldig mye å gjøre.
Bloggen tar mye tid, og jeg bruker rundt 2-3
timer hver dag for å svare på kommentarer. Hadde
bare behov for en liten pause rett og slett.
Har hatt en del jeg må forberede til skolestart,
og i tillegg skal jeg kjøre opp snart. Ting tar tid…

Jeg har som mål og svare alle som skriver
til meg, for jeg setter pris på leserne mine.
SÅ beklager om jeg ikke har vært flink nok til
det i det siste. Håper dere forstår.

Fremover nå skal jeg gi litt mer, og legge
ut flere bilder fra mitt liv her, som mange av dere
har etterlyst. Jeg skal også bli flinkere til å svare dere,
og gjøre bloggen bedre.

Høres det ok ut?

picture1123

13 kommentarer

Siste innlegg