DET ER LITT SKREMMENDE

Det er ikke alltid like lett å vite at man bor i USA's 5. mest kriminelle by.
Av og til føler jeg meg ganske utrygg. Det er spesielt når jeg skal ut på
ærend helt alene. Vi får beskjed om å unngå visse gater, og visse strøk.
Men jeg føler meg ikke trygg uansett hvor jeg går, når jeg vet at det er
så mye kriminalitet her.

Noen vi kjenner bor på et sted der det har foregått skyting flere ganger.
Andre vi vet om, har blitt ranet midt på lyse dagen. Vi leser daglig
om drap som skjer her, og det er skikkelig skummelt. Sykebiler og
sirener hører vi heeele tiden, og det er sikkert ikke fordi noen gamle
folk har fått heteslag eller noe i den duren. Det er nok verre enn som så
(selv om det også er ganske ille da)

I dag skulle jeg sykle til posthuset. siden bila er
til reperasjon fortsatt, så måtte jeg sykle. Liker det
ikke, men måtte levere et brev til Lånekassen i Norge.
Det gikk veldig fint da, posthuset er heldigvis ganske nerme:)

Hva har dere gjort i dag?

img0383

34 kommentarer

Siste innlegg