DERE VIL IKKE TRO DET

Som jeg skrev i går, så funket ikke dataen min fordi
den ble tråkket på. Men jeg likte ikke å godta sannheten,
derfor prøvde jeg  slå den av og på mange ganger i håp om
at den skulle fungere igjen. Men selvfølgelig fungerte det ikke.

Koblet dataen til en annen skjerm, for å lage backup av alle
viktige dokumenter. Etter at den hadde vært koblet på med
ekstern skjerm, startet pluttselig skjermen på dataen å fungere
igjen! Gjett om jeg ble glad! NÅ er den 100% fin igjen! Puh, det
var en lettelse! Nå kan jeg endelig blogge og svare på kommentarer.

I dag da jeg stod opp fikk jeg en ny overraskelse. Kjøleskapet sto på
vidt gap! Det betyr at det har vært åpent i  7 timer, og det var romtemperatur
i kjøleskapet. Melka hadde surnet helt, og mye annet var ødelagt også.
Kjipt, vi som hadde brukt så mye penger på mat. Hater å kaste det, men
nekter å spise sur mat :/ hahah

I dag er det ikke så fint vær som det har vært i de siste dagene.
Mer skyer, så planen for dagen er å trene masse!:)

Ha en fin dag alle sammen!

SLik satt jeg opp håret i dag. (fargen er litt misvisende pga blits)
dsc07770

10 kommentarer

Siste innlegg