JEG ER SÅ FORNØYD

I dag har jeg gjort mye, og er helt utslitt.
Sola meg et par timer, det var utrolig deilig.
Fikk mye farge, fordi jeg bruker solkrem med
faktor 6. Foretrekker å bruke 15, men den var
tom. Typisk. Solen tar mye mer med lav faktor, selv
om det ikke er noe å anbefale. Skal kjøpe faktor 20 å
ha i ansiktet, og faktor 15 til kroppen. Viktig å være veldig
forsiktig når jeg skal sole meg i flere år:P hahah

Fikk også trent i 90 minutter. Herlig! Målet er å trene 90
minutter hver dag. Har ikke helt fått til det, men et par ganger
i uka er virkelig bedre enn ingenting. Ble skikkelig sliten
etter 60 min med kondisjonstrening.

Etter treninga ryddet jeg hus! Puh! Det tok en time hvertfall!
I kveld skal jeg bare se på TV  slappe av. Det skal bli godt!
Endelig få slappet av litt, med god samvittighet.

Hva har dere gjort i kveld?

Herligste middagen vi har laget (en slags fisk, husker ikke hva den heter, men
den var utrolig god)
dsc07802

12 kommentarer

Siste innlegg