PLANER FOR BLOGGEN FREMOVER

Nå skal jeg fortelle dere litt om planene jeg har for bloggen fremover,
så dere vet hva dere kan forvente av min blogg.

– Jeg kommer til å fortsette med funny pic. Et nytt bilde hver dag. Husk
at ikke alle bildene er morsomme, noen er søte, andre er stygge, og
noen er latterlige.

– Blogg vs blogg er også noe jeg kommer til å fortsette med. Hvis du
vil melde på din blogg, da må du sende meg en mail og skrive at du vil delta.
Målet er at alle som melder seg på skal få delta  en gang. Kommer
til å ha blogg vs blogg 2 ganger i uken.

– Hot or not, outfits og andre ting som interesserer meg skal jeg også
fortsette med. (slik som klær, sko, shoppingtips osv)

NYTT PÅ BLOGGEN:

– Hver ondag kommer jeg til å anbefale en blogg. Hvis du vil at
jeg skal anbefale din blogg, må du sende en mail og skrive hvorfor
du vil at din blogg skal bli anbefalt. (mailadressen finner du under
kontakt på menylinja) Håper mange vil få bloggen sin anbefalt.

– Fremover skal jeg ha en konkurranse på bloggen 7 dager i uken. Der
har dere muligheten til å vinne alt fra reiser til sminke eller rett og
slett en TV. Det er ikke jeg som trekker vinneren, jeg bare vidreformidler
konkurransen. Det er mange gode premier, så gled dere.

– Jeg skal svare på alle kommentarer jeg får. Det har alltid vært målet, men jeg
har rett og slett ikke vært flink nok.

– KOmmer til å legge ut mer personlige bilder. Og skrive mer personlig om hvordan
livet i Florida er. Synes ikke bloggen har vist godt nok hvordan det er her, eller hva jeg
gjør om dagene, så det skal jeg forandre på.

Hva synes dere?
Virker det greit?

img0389

29 kommentarer

Siste innlegg